24.09.2015 / 13:26
StoryEditor

Kampania in-Store Media w sieci Kaufland

()
Od września firma in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach Kaufland.

Chodzi o nośniki eksponowane przed wejściem do sklepów, na bramkach przykasowych, wózkach zakupowych, a także na półkach. Kaufland i in-Store Media współpracują od ponad dwóch l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 10:50
StoryEditor
Izba Gospodarki Elektronicznej apeluje o powołanie koordynatora ds. usług cyfrowych. Nie ma kto reprezentować interesów polskich przedsiębiorców z sektora e-commerce!
E-Izba apeluje o powołanie koordynatora ds. usług cyfrowych, zdj. ilustracyjne (fot. Shutterstock)

Od 17 lutego 2024 r. w całej Unii Europejskiej obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych. Jego podstawowym celem jest stworzenie bezpieczniejszego środowiska internetowego dla konsumentów i przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. Na podstawie Aktu o usługach cyfrowych każde państwo członkowskie jest zobowiązane do powołania koordynatora ds. usług cyfrowych odpowiedzialnego za nadzorowanie dostawców usług pośrednich i egzekwowanie wykonania obowiązków wynikających Rozporządzenia. Polska jako jedyne państwo członkowie w UE nie powołała dotychczas tego organu. Apel Izby Gospodarki Elektronicznej.

Izba Gospodarki Elektronicznej alarmuje, że brak powołania koordynatora ds. usług cyfrowych skrajnie niekorzystnie wpływa na pozycję Polski w dyskusjach dotyczących regulacji us...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 10:55
StoryEditor
Cła wprowadzone przez Donalda Trumpa uderzają rykoszetem w amerykańskie firmy. Koncerny takie jak PepsiCo przyznają, że mają problem
Polityka celna Donalda Trumpa uderza rykoszetem w amerykański firmy (fot. Shutterstock)

Firmy produkujące żywność, napoje artykuły gospodarstwa domowego i środki higieny osobistej, zrzeszone w Consumer Brands Association, chcą skłonić administrację Donalda Trumpa do rozmów na temat zwolnienia niektórych importowanych surowców z ceł. Przestrzegają, że bez tych zwolnień mogą być zmuszone przerzucić wzrost kosztów na konsumentów.

Znane amerykańskie firmy produkujące żywność, takie jak PepsiCo, Conagra i J.M. Smucker wnioskują, aby Donald Trump zwolnił z ceł niektóre surowce, które pochodzą z importu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 12:29