23.03.2020 / 01:19
StoryEditor

Jakie towary zamówić i co robić, aby zyskać klientów w kryzysie? [RAPORT MCKINSEY]

(Pixabay.com)
Nie da się ukryć, że w pandemii koronawirusa przemysł spożywczy i chemiczny odgrywa kluczową rolę w tych niepewnych czasach. Oto kilka działań według firmy doradztwa strategicznego McKinsey & Company, które detaliści powinni podjąć, aby pomóc pracownikom i firmie. Oraz zyskać zaufanie klientów.

Czy nowy koronawirus to „grypa”? Nie. Choroba jest mniej śmiertelna niż SARS, ale wskaźnik przenoszenia jest półtora do dwóch razy wyższy niż grypy, a różne czynniki wpływają na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 15:30
StoryEditor
Nie tylko Rumunia? Żabka nie wyklucza wejścia na kolejne zagraniczne rynki
W Rumunii jest już 80 sklepów Froo (fot. Grupa Żabka)

Grupa Żabka przedstawiła główne punkty swojej strategii na 2025 rok. Jednym z nich jest ekspansja w kraju, jak i za granicą. Mowa oczywiście o Rumunii, na terenie której znajduje się obecnie 80 sklepów działających pod szyldem Froo. Przedstawiciele sieci nie wykluczają także, że w przyszłości firma postanowi otworzyć swoje placówki w kolejnych krajach.

We wtorek 25 marca odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka. Sieć podsumowała swoje działania, jak i podzieliła się prognozami na najbliższe miesiące. Okazuje się, że popula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 09:25
StoryEditor
E.Wedel idzie tropem sieci handlowych. Będzie sprzedawać paczki-niespodzianki
Fanryka Czekolady E.Wedel daje ”drugie” życie niedoskonałym słodyczom. Rusza sprzedaż paczek-niespodzianek (fot. Aleksandra Kusz vel Sobczuk/LinkedIn)

Najpierw sklepy zaczęły sprzedawać nieidealne owoce i warzywa oraz mocno promować ich jakość, nieodbiegającą od produktów spełniających wszelkie normy. Teraz do gry włącza się Fabryka Czekolady E.Wedel, która będzie oferować zestawy słodyczy z niewielkimi defektami produkcyjnymi.

Od 12 marca br. w sklepie muzealnym na warszawskim Kamionku można kupić wyjątkowe paczki „Daj im szansę”. Zawierają one produkty z defektami produkcyjnymi prosto z wedlowskiej f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:27