27.01.2022 / 13:32
StoryEditor

Jak będą kupować i czego będą oczekiwać od sklepów polscy konsumenci w 2022 r.?

Klientka z dzieckiem w sklepie (fot. Shutterstock)
Według nowego badania opublikowanego przez NielsenIQ, 63 proc. polskich konsumentów uważa, że COVID-19 w pewnym stopniu wpłynął na ich priorytety i wynikające z nich nawyki zakupowe, w tym 25 proc. osób, które uważają, że mają zupełnie inny zestaw priorytetów niż w 2019 roku. Jak zmienił się więc polski konsument, jego potrzeby i oczekiwania? I jak będzie kupował w ciągu nadchodzącego roku?

W Polsce prawie połowa ankietowanych konsumentów (45 proc.) stwierdziła, że będzie żyła z pewną ostrożnością, jeśli COVID-19 będzie nadal oddziaływał na kraj w ciągu najbliższyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.07.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: globalna awaria Microsoftu, zmiany w akcyzie, Auchan, Biedronka, Dino, Lidl, Orlen
collage
Piątek stał pod znakiem gigantycznej, globalnej awarii usługi Microsoft Azure. Sprawdzaliśmy, co z sieciami handlowymi w Polsce. W mijającym tygodniu sporo uwagi poświęciliśmy dyskontom Lidl. Nie zabrakło informacji o działaniach sieci Auchan, Biedronka, Dino czy Orlen.

1. Wielka, globalna awaria systemów Microsoftu paraliżuje również sieci handlowe. Co ze sklepami w Polsce?

W piątek od rana pojawiały się nowe informacje o wielkiej awarii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 11:49
StoryEditor
Empik rośnie na fali digitalizacji. GMV przekroczyło 3 mld zł. EBITDA wzrosła do 265 mln zł
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym roku Empik zanotował wzrosty we wszystkich obszarach działalności. GMV przekroczyło trzy mld zł, a EBITDA wzrosła do poziomu 265 mln zł. Motorem rozwoju firmy była sprzedaż w ramach omnikanałowego ekosystemu Grupy, w szczególności stale rosnący obszar digital.

W 2023 r. Empik odnotował dynamiczny wzrost sprzedaży w swoim omnikanałowym ekosystemie, obejmującym sieć salonów stacjonarnych, platformę Empik.com oraz aplikację mobilną. Rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:47