28.03.2023 / 10:27
StoryEditor

Innowacje kluczem do rozwoju w trudnych czasach. Marki muszą jednak zrewidować strategie cenowe

Super Cena
Co trzecia marka nie ma dostatecznej siły przebicia, aby utrzymać swoją obecną cenę, a 42 proc. konsumentów postrzega ostatnie podwyżki cen jako bardzo znaczące w kontekście kryzysu związanego z rosnącymi kosztami utrzymania.

Obecnie ponad połowa (53 proc.) ludzi na całym świecie ma problemy z finansowaniem comiesięcznych wydatków, a 7 na 10 osób uważa, że stopa inflacji będzie nadal rosła. Dlatego w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 10:25
StoryEditor
Zobacz pierwszy w Europie sklep Atacadão, otwarty przez Carrefoura
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Pierwsza placówka pod szyldem Atacadão w Europie ruszyła w okolicach Paryża. Historia marki sięga roku 1960.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 16:10
StoryEditor
Nowa rzeczniczka Małych i Średnich Przedsiębiorców została powołana przez premiera Tuska. Agnieszka Majewska zastępuje Adama Abramowicza
Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP (mat. prasowe)
23 czerwca br. premier Donald Tusk powołał na stanowisko rzeczniczki Małych i Średnich Przedsiębiorców Agnieszkę Majewską, dotychczasową pełnomocniczkę terenową rzecznika MŚP w Gdańsku.

W ubiegłym tygodniu upłynęła kadencja dotychczasowego rzecznika Adama Abramowicza. Nową rzeczniczkę w zgodzie z ustawą powołał prezes Rady Ministrów na wniosek ministra rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 04:24