19.06.2016 / 17:14
StoryEditor

Hurtowe ceny krajowych owoców i warzyw niższe niż w 2015 r.

Stoisko z warzywami i owocami w supermarkecie Simply Market (materiały prasowe)
Hurtowe ceny krajowych owoców i warzyw, w większości są niższe w porównaniu do cen z 2015 roku. W ofercie handlowej jest kilkadziesiąt gatunków warzyw co może powodować, że sklepy mają trudny wybór. Co istotne, wszystkie warzywa produkcji polskiej są w sprzedaży, nawet jest już zielona papryka. Teraz w ofercie Rynku w Broniszach jest ona w cenie od 3 do 4 zł za kilogram (opakowania 5 kg).

W ostatnich dniach, przy rosnącej podaży młodej kapusty, ceny są nawet o ½ niższe w porównaniu z cenami sprzed roku. Młoda kapusta sprzedawana na sztuki, jest w ofercie hurtowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:54
StoryEditor
Jan Kolański, Grupa Colian: Sytuacja na rynku surowców nie rozpieszcza producentów słodyczy
Colian nie planuje wprowadzania żadnych zmian, które mogłyby wpłynąć na jakość produktów firmy, a tym samym podważyć jej wiarygodność - mówi Jan Kolański, prezes Grupy Colian

Dla branży słodyczowej kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, osiągających astronomiczne wysokości. Jeśli sytuacja nie ulegnie poprawie, tabliczka czekolady może kosztować nawet 10 złotych - mówi w rozmowie z redakcją “Wiadomości Handlowych” Jan Kolański, prezes zarządu Grupy Colian. Nadchodzący rok będzie dla producentów również niełatwy.

Sytuacja na rynku surowcowym nie rozpieszcza producentów słodyczy. Dla tej branży kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, które wciąż osiągają astronomicznie wysokośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:42
StoryEditor
Spiżarnia umacnia się na rynku brytyjskim. Firma z Lublina otworzyła nowy magazyn w Gainsborough
Lubelska firma Spiżarnia uruchomiła w Anglii swój kolejny Magazyn

Spiżarnia - jedna z największych polskich firm zajmujących się dystrybucją produktów spożywczych i artykułów chemiczno-kosmetycznych za granicę, poszerza swoje działania na Wyspach Brytyjskich. Spółka z Lublina właśnie otworzyła nowy magazyn w Gainsborough. Obiekt pozwoli na umocnienie swojej pozycji w Anglii.

Spiżarnia Food Wholesaler to firma, która dostarcza Polakom mieszkających za granicą rodzime produkty. Spółka współpracuje z ponad 1100 sklepami. W swojej ofercie posiada ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 05:08