16.05.2019 / 15:24
StoryEditor

Hiperpersonalizacja i zakupy głosowe – najważniejsze trendy w detalu w 2019 r. [RAPORT]

(fot. Pixabay CC0)
Technologia bezustannie zmienia zasady zaangażowania konsumentów w proces zakupu, którzy obecnie są coraz bardziej wymagający, a ich zainteresowanie konkretną marką na bardzo konkurencyjnym rynku jest coraz większym wyzwaniem. W najbliższej perspektywie sprzedawcy detaliczni będą inwestować w hiperpersonalizację i tzw. głęboką sprzedaż detaliczną. Doświadczenia i doznania zakupowe będą miały większe znaczenie niż chęć posiadania, a jednym z wiodących trendów na rynku handlu detalicznego będzie dokonywanie zakupów za pomocą asystentów głosowych i z powszechnym wykorzystaniem chatbotów – wynika z najnowszego badania KPMG International.

Powszechnie spotykana dziś tzw. głęboka sprzedaż detaliczna (ang. deep retail) to w skrócie wykorzystanie dogłębnej wiedzy o klientach, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.03.2025 / 14:15
StoryEditor
Tchibo wprowadza do menu coffee barów Pop Latte, którego recepturę stworzyła jedna z pracowniczek
Pop-Latte to nowość w menu Tchibo (fot.mat.pras.)

Wewnętrzny konkurs pracowniczy Tchibo znalazł swoje szczęśliwe zakończenie na ogólnopolskim rynku. W ofercie kawiarnianej Tchibo właśnie pojawiła się nowość – Pop-Latte, której autorką jest Paulina Grzelak ze sklepu Tchibo w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Co to za napój?

Unikalna receptura, która powstała w ramach wewnętrznego konkursu dla pracowników Tchibo, jest już dostępna we wszystkich regularnych sklepach sieci, które mają ofertę kawiarni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.03.2025 / 15:23
StoryEditor
Joanna Reiter z Kaufland Polska weźmie udział w Retail Trends 2025. Opowie o nowych silnikach wzrostu w branży handlowej
Joanna Reiter, Dyrektor Pionu Business Intelligence, Kaufland Polska (fot. Kaufland)

Joanna Reiter, dyrektor pionu Business Intelligence w Kaufland Polska, weźmie udział w debacie "New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany", jaka odbędzie się już w najbliższy wtorek (1 kwietnia) podczas kongresu Retail Trends 2025.

Uczestnicy debaty "New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany" będą dyskutować na takie tematy, jak rozwój, konsolidacja i inwestycje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 20:56