10.06.2020 / 14:16
StoryEditor

Hipermarkety wyprzedziły dyskonty. Analiza odwiedzalności sklepów w trakcie pandemii [TYLKO U NAS]

(Carrefour Polska)
Specjalizująca się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych firma Selectivv przeanalizowała na zlecenie portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedzalność placówek handlowych w trakcie koronakryzysu, w Polsce w podziale na formaty. Wyścig o portfele klientów wygrały w trakcie całej pandemii dyskonty, ale co ciekawe pod koniec maja był moment kiedy Biedronka i Lidl przegrały z hipermarketami takimi jak Auchan, czy Carrefour.  

Przez 16 tygodni, począwszy od 3 lutego, firma Selectivv zbierała i analizowaliśmy dane lokalizacyjne z czterech kategorii placówek handlowych: hipermarketów (442 lokalizacje), ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 15:50
StoryEditor
Uwaga! Jedzenie precli z Lidla może okazać się bolesne. GIS przestrzega konsumentów, żeby tego nie robili
Lidl wycofuje ze sprzedaży solone miniprecle w czekoladzie marki Alpen Fest Style, których jedzenie może być dla konsumentów niebezpieczne (fot. Shutterstock)

Lidl wycofuje ze sprzedaży dwa warianty precli w czekoladzie dostępnych w sklepach sieci. Chodzi o produkty marki Alpen Fest Style, produkowane przez firmę cukierniczą Felföldi Édességgyártó z siedzibą w węgierskim Debreczynie. Skąd ten ruch?

Główny Inspektor Sanitarny (GIS) został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl dobrowolnym wycofaniu z rynku produktu marki Alpen Fest Style. Chodzi o solone min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 12:52
StoryEditor
30 sklepów na 30-lecie. Biedronka z impetem zaczyna nowy rok pod względem otwarć
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Poznaniu (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Tylko w styczniu sieć Biedronka uruchomiła aż 30 nowych placówek. To więcej niż w całym pierwszym kwartale zeszłego roku. Niebawem do licznika dojdą też sklepy na Słowacji.

Liczba ta nie jest przypadkowa, sieć świętuje bowiem swoje 30-lecie działalności i jak sama podkreśla, dociera zarówno do dużych miast, jak i mniejszych miejsco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. luty 2025 11:00