14.06.2022 / 14:50
StoryEditor

Grill w czasach inflacji. Co Polacy wrzucają na ruszt?

Obserwując trendy i zwyczaje Polaków, Carrefour przygotował dedykowaną ofertę grillową przed długim weekendem czerwcowym (fot. mat. pras.)
Hitem tegorocznego sezonu grillowego są: drób (wzrost sprzedaży o 8 p.p. rdr), warzywa i owoce (10 p.p. rdr) oraz wegańskie odpowiedniki mięsa (2 p.p. rdr). Inflacja sprawia, że więcej Polaków planuje utrzymanie wydatków na sezon grillowy na tym samym poziomie co rok temu lub wręcz ich ograniczenie – wynika z badania przeprowadzonego w maju przez agencję Kantar dla Carrefour Polska.

Rosnące ceny nie zmieniły tego, że na grillach nadal królują dania mięsne. Są one wybierane aż przez 86 proc. badanych (1 p.p więcej niż w 2021 r.). Mimo to wśród Polaków postęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 11:33
StoryEditor
Żabka podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z Microsoftem w zakresie wykorzystania AI
Żabka rozszerza strategiczne partnerstwo z Microsoftem (mat. prasowe)
Sieć Żabka podpisała umowę rozszerzającą wieloletnią współpracę z Microsoft w zakresie innowacji o obszar wykorzystania sztucznej inteligencji. Zakłada ona wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI w czterech kluczowych obszarach: efektywność sklepów, rozwój międzynarodowy, transformacja wewnątrz firmy oraz analityka danych odpowiadająca na potrzeby klientów.

– Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów strategicznych Grupy Żabka. Wiedza, którą czerpiemy np. z analizy danych, pozwala nam poszerzać nasz ekosystem convenience i zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 11:51
StoryEditor
Orlen Paczka podpisała umowę na obsługę dużej sieci handlowej. Operator negocjuje kolejne kontrakty
Tak wygląda pierwszy outlet RTV Euro AGD (fot. mat. prasowe)
Należąca do Grupy Orlen, Orlen Paczka rozpoczęła współpracę z siecią sklepów oferujących elektronikę użytkową RTV Euro AGD. Dzięki temu klienci jednego z największych e-sklepów w Polsce zyskają możliwość dostarczenia zamówień w 1 dzień do ponad 11 tys. automatów paczkowych i punktów odbioru, również w soboty.

Orlen Paczka to usługa wygodnych dostaw, z której mogą korzystać kupujący online. Od teraz jest ona dostępna również w e-sklepie RTV Euro AGD.

- Naszym priorytetem jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 13:43