10.05.2022 / 13:45
StoryEditor

Globalny rynek FMCG. Po ciężkich przejściach – niepewna przyszłość [RAPORT KANTAR]

Globalne trendy na rynku FMCG (Shutterstock)
Globalny rynek szybko zbywalnych dóbr konsumpcyjnych FMCG podlegał silnym wpływom pandemii COVD-19, która zmieniła zachowania konsumentów. W 2020 r. nastąpił gwałtowny wzrost sprzedaży produktów konsumowanych w domu, kosztem konsumowanych „na mieście”. W 2021 r. ten trend wyhamował. Czego należy się spodziewać w 2022 r.? – raport Kantar, Winning Omnichannel, 2022 Global E-Report.

W 2020 r. pandemia COVID-19 i związane z nią ograniczenia mobilności konsumentów przełożyły się na dwucyfrowy wzrost sprzedaży produktów FMCG przeznaczonych do domowego użycia. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 20:46