12.10.2023 / 12:33
StoryEditor

FMCG Blix Awards przyznane po raz pierwszy. Do kogo trafiły?

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
W środę po raz pierwszy rozdano wyróżnienia FMCG Blix Awards 2023. Trafiły do producentów, po których produkty konsumenci sięgają najchętniej. Podstawą wyróżnień były opinie konsumenckie wyrażone w badaniu przeprowadzonym przez Kantar oraz Blix.

Po raz pierwszy Kantar Polska oraz firma Blix odpowiadająca za mobilną aplikację dla shopperów, przygotowały zestawienie top marek wybieranych najchętniej przez konsumentów. Zeb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:33
StoryEditor
Biedronka i Lidl coraz silniejsze. NIQ: Dyskonty odbierają udziały w rynku sklepom innych formatów
Dominacja dyskontów na polskim rynku FMCG widoczna jest gołym okiem (fot. Lidl Polska)
Według NielsenIQ, udziały formatu dyskontowego w polskim rynku FMCG to już ponad 43 proc. Takie sklepy jak Biedronka i Lidl, wraz z innymi dyskonterami, zwiększyły udział w koszyku spożywczym o 2 punkty procentowe, a w koszyku chemiczno-kosmetycznym o 0,9 p.proc. (pod względem wartości sprzedaży).

NIQ podaje, że udział dyskontów w koszyku spożywczym to już 43,8 proc. wartości sprzedaży. W przypadku koszyka chemiczno-kosmetycznego udział tego formatu jest nieco niżs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 21:05
StoryEditor
Lewiatan rozkręca się w formacie convenience i rozwija ofertę marek własnych
W 2023 r. PSH Lewiatan powiekszył się o 189 sklepów jednak działania sieci skupiały się przede wszystkim na poprawie rentowności placówek (fot. materiały prasowe)
Polska Sieć Handlowa Lewiatan wypracowała w 2023 r. obrót detaliczny na poziomie 16,6 mld zł. Jest to wynik o 9 proc. wyższym niż w roku 2022. Liczba placówek sieci także się zwiększyła, co odbyło się przy dużym udziale placówek convenience. Jednak działania PSH Lewiatan skupiały się przede wszystkim na poprawie rentowności sklepów, do czego przyczynić się miało wzmocnienie oferty marek własnych.

Na dzień 31 grudnia 2023 r. pod skrzydłami Polska Sieć Handlowa Lewiatan, której organizatorem jest spółka Lewiatan Holding, było dokładnie 3229 sklepów o łącznej powierzc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:28