28.02.2017 / 05:44
StoryEditor

Emperia Holding z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i zysku w 2016 r.

Market sieci Stokrotka w Łodzi, os. Teofilów, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
27 lutego Emperia Holding SA opublikowała raport okresowy kwartalny skonsolidowany 4/2016 QSr. W IV kw. 2016 r. firma osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 648 mln zł, co oznacza wzrost o 9,41% r/r. W całym 2016 r. sprzedaż wyniosła ok. 2.467 mln zł, co oznacza wzrost o 17,77% w stosunku do roku 2015. Zysk operacyjny w 2016 r. wyniósł ok. 62,61 mln zł i był wyższy o 15,75% od zysku za rok poprzedni.

W IV kw. 2016 r. Emperia Holding wygenerowała przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 648 mln zł, wobec ok. 593 mln w analogicznym okresie 2015 r. Oznacza to wzrost o 9,41%. Zys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:38
StoryEditor
ChaiKola z nowymi inwestorami. Prezes Krynicy Vitamin i były prezes Purella Superfoods rozwijają znaną markę napojową i zapowiadają międzynarodową ekspansję
Michał Czerwiński, prezes Best Drinks Company (fot. Best Drinks Company)

Best Drinks Company, spółka, za którą stoją m.in. Michał Czerwiński i Piotr Czachorowski, zainwestowała w znane na rynku marki napojowe w perspektywicznej kategorii. Stworzyła też nowy brand parasolowy ChaiTea i chce zaistnieć nie tylko w Polsce.

– Best Drinks Company to spółka nowa na polskim rynku spożywczym, została stworzona w czerwcu. Projekt został powołany, aby wdrożyć strategię rozwoju marki ChaiTea po inwestycji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2024 / 10:59
StoryEditor
Lidl podnosi wynagrodzenia pracownikom polskich sklepów i magazynów. Ile dyskonter wyda na podwyżki?
Zakupy w polskim sklepie Lidl wypadają korzystniej cenowo w porównaniu do Czech i Niemiec (shutterstock.com)

Lidl Polska zapowiedział, że podniesie wynagrodzenia pracownikom polskich sklepów i magazynów od stycznia 2025. Tylko w 2025 roku firma przeznaczy na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy blisko 200 mln zł.

Lidl Polska już po raz kolejny podnosi płace pracownikom. Zespół firmy liczy aktualnie blisko 29 000 pracowników. Sieć w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2024 12:17