14.04.2022 / 18:03
StoryEditor

Dyskonty, supermarkety, apteki i drogerie największymi beneficjentami aktualnej sytuacji gospodarczej

Sieci spożywcze zyskają na obecnej sytuacji - trudnej dla konsumentów i producentów (fot. mat. prasowe)
Napływ uchodźców z Ukrainy, tarcze antyinflacyjne, 13. i 14. emerytura oraz korekta Polskiego Ładu będą sprzyjały wzrostowi sprzedaży detalicznej w 2022 r. Zdaniem analityków PKO BP, największym beneficjentem aktualnej sytuacji będą sklepy spożywcze, apteki, drogerie, a także sieciowe sklepy odzieżowe oferujące tańsze towary.

Zdaniem ekspertów banku, wzrost sprzedaży detalicznej może wynieść ok. 7-8 proc. w cenach stałych. I to pomimo faktu, że silnie rosnąca inflacja, niższa presja płacowa i gorsze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 08:43
StoryEditor
Prawicowa telewizja chętnie "przytula" miliony od niemieckich sieci. Aldi, Lidl i Kaufland wśród największych reklamodawców stacji wPolsce24
Sieć Lidl, poobnie jak Kaufland oraz Aldi, należała do czołowych reklamodaców stacji w Polsce24 (fot. youtube.com)

W listopadzie 2024 roku na antenie telewizji wPolsce24 wyemitowano ponad 4 tys. mniej spotów niż przed rokiem, ale mimo to jej przychody z reklam wzrosły niemal o 100 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Jednymi z głównych reklamodawców stacji są niemieckie sieci Aldi, Lidl oraz Kaufland.

Portal Wirtualnemedia.pl przyjrzał się wpływom z reklam stacji wPolsce24. Z analizy danych Nielsen Audience Measurement, wynika, że w listopadzie 2024 r. na antenie wPolsce24 wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 13:11
StoryEditor
Ekspansja sieci Mix Markt koncentruje się na południu Polski. Na razie... Ile sklepów Mix Markt otworzy w tym roku?
Sieć Mix Markt ma zamar otworzyć w tym roku w Polsce 10 nowych sklepów (fot. Łukasz Rawa)

Niemiecka sieć sklepów etniczych, debiutując w Polsce na początku 2023 r. zapowiadała, że docelowo chce mieć na naszym rynku 100 placówek. Sprawdziliśmy, jak daleka droga dzieli ją od osiągnięcia tego celu.

Pierwszy sklep sieci Mix Markt został otwarty w 1997 r. w niemieckiej miejscowości Oerlinghausen. Dwa lata później za naszą zachodnią granicą działo ich 10, a pięć-sześć lat póź...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. styczeń 2025 05:51