16.11.2017 / 14:34
StoryEditor

Detal wciąż nie nadąża technologicznie za rosnącymi potrzebami konsumentów [RAPORT]

Ogólne zadowolenie klientów z obsługi w sklepach stacjonarnych znacznie wzrosło w ciągu ostatniej dekady. Wciąż jednak 44 proc. ankietowanych nie jest zadowolona z dostępności personelu oraz poziomu obsługi klienta. To wyniki przeprowadzonego przez firmę Zebra Technologies Corporation „Globalnego Badania Kupujących 2017” – dziesiątej dorocznej ankiety analizującej zadowolenie kupujących i trendy technologiczne w branży detalicznej.

Czterech na dziesięciu kupujących ankietowanych w zleconym przez firmę Zebra badaniu klientów branży detalicznej deklarowało, że dzięki Internetowi mają lepszy dostęp do informa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 16:45
StoryEditor
Mateusz Morawiecki porównuje ceny w dyskontach Netto w Polsce i Niemczech. Były premier przekonuje, że w Berlinie jest taniej
Na zdj. Mateusz Morawiecki na spotkaniu w Centrum Zakupowym Jan w Brzeszczach/zdjęcie ilustracyjne (fot.Twitter.com/premierRP)

Były premier Mateusz Morawiecki opublikował w serwisie X - czyli na dawnym Twitterze - grafikę, na której porównane zostały ceny w sklepach sieci Netto w Polsce i Niemczech. Polityk Prawa i Sprawiedliwości zaprezentował koszyk ośmiu produktów. Jakich? I gdzie było taniej?

Mateusz Morawiecki porównał ceny oleju (1 litr), majonezu (500 ml), jajek (10 sztuk), bananów (1kg), chipsów, czekoladek Kinder, masła i pomidorów (0,5 kg). W siedmiu przyp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:50
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: chcemy być najbardziej lubianą siecią supermarketów w Polsce
Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché

Sieć Intermarché ujawniła plany rozwoju na 2025 rok. Marka zamierza otworzyć około 15 sklepów, nowe centrum dystrybucyjne, kolejne stacje paliw, a także mocno zainwestować w platformę e-commerce. Firma podkreśla, że m.in. dzięki wzmocnieniu oferty i jakości kategorii świeżych, chce uzyskać status najbardziej lubianej sieci supermarketów spożywczych w naszym kraju.

Intermarché - franczyzowa sieć działająca w ramach Grupy Muszkieterów, zapowiedziała sporo działań na rynku FMCG w 2025 roku. Firma ma ambicje, by stać się ulubionym supermark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:51