24.10.2023 / 10:26
StoryEditor

Czy zmęczeni inflacją klienci ciągle się łapią na agresywne promocje sieci handlowych? Dlaczego sklepom ubywa unikalnych klientów?

Sklep sieci Biedronka w Zamościu
W trzech kwartałach br. ruch w sklepach zwiększył się o niecałe 4 proc. rdr. Supermarkety i dyskonty rdr. zanotowały wzrosty powyżej 10 proc., a hipermarkety i sieci convenience – poniżej 1 proc. Liczba wizyt przypadająca na jednego konsumenta ogólnie skoczyła o ponad 6 proc. rdr. I pod tym względem każdy segment poszedł do góry. Największy udział we wszystkich zaobserwowanych wizytach miały placówki convenience – powyżej 60 proc. Jednak unikalnych klientów ubyło na całym rynku i w każdym formacie z osobna. Dlaczego?

Czy ruch klientów w sklepach rośnie ?

Według badania Proxi.cloud i UCE Research w trzech kwartałach br. ruch w czterech formatach, tj. w dyskontach, hipermarketach, sup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 16:00
StoryEditor
Alfred Bujara, szef handlowej Solidarności dla WH o wolnej Wigilii: Pracownikom się to po prostu należy!
Alfred Bujara, szef Krajowego Sekretariatu Banków Handlu i Ubezpieczeń NSZZ ”Solidarność” (fot. mat. prasowe/AB)

Szef handlowej Solidarności Alfred Bujara w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl popiera pomysł uznania Wigilii za dzień wolny od pracy, jednak jest sceptyczny w kwestii tego, czy w Sejmie uda się uchwalić odpowiednią ustawę.

- Jak najbardziej popieramy propozycję Lewicy, aby wprowadzić wolną Wigilię - mówi Alfred Bujara. - Społeczeństwo już do tego dorosło. Również organizacja pracy w handlu ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 15:52
StoryEditor
Dino Polska może w perspektywie trzech lat zwiększyć przychody i zyski o ponad połowę [PROGNOZA]
Logo Dino Polska (fot. KK)

Dino Polska może – według prognoz DM BOŚ – zwiększyć przychody z poziomu niespełna 25,7 mld zł w 2023 r. do prawie 41,8 mld zł w 2026 r. Oznaczałoby to wzrost o ponad 62 proc. Zysk netto może w tym samym ujęciu wzrosnąć z nieco ponad 1,4 mld zł do blisko 2,3 mld zł.

Dino Polska może – zgodnie z szacunkami DM BOŚ – wypracować w 2024 r. przychody rzędu 29,2 mld zł, w porównaniu z niespełna 25,7 mld zł w roku ubiegłym. W 2025 r. spółka moż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:50