29.03.2022 / 12:47
StoryEditor

Czy kupujemy świadomie i rozsądnie? Zachowania konsumenckie i zakupowe Polaków [RAPORT]

Czy Polacy są świadomymi i uważnymi konsumentami? (shutterstock.com)
Polacy chlubią się opinią uważnych, rozsądnych i świadomych konsumentów – smart shopping to w licznych opiniach nasza cecha narodowa. Czy tak jest naprawdę? Na to pytanie spróbowała odpowiedzieć agencja Open Research, stosując nietypową metodologię badawczą. Wyniki zaprezentowała w raporcie Badanie nastrojów konsumentów 2022.

Badanie ogólnopolskie przeprowadzono metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie N=1044. Aby zbadać ukryte postawy Polaków, agencja Open Research wykorzystała moduł badania czasu re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:28
StoryEditor
Szymon Turnau, Auchan Polska, na RT25: Barierą rozwoju e-grocery jest relatywnie bardzo mały udział w rynku
Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska

Stawiamy na strategie omnichannel. Platformy szybkich dostaw otwierają rynek na nowych klientów. Barierą rozwoju jest bardzo mały udział kanału online w ogólnej sprzedaży – mówił Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

– Baza naszych klientów w kanale e-grocery jest zbliżona do bazy klientów stacjonarnych – stawiamy na strategię omnichannel, dlatego dążymy do tego, by konsumenci robili zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 11:59
StoryEditor
Grupa Orlen: podejrzane transakcje i nietrafione inwestycje, dziesiątki miliardów złotych strat. A to dopiero półmetek działań kontrolnych
Miliardowe straty Orlenu (fot. archiwum wiadomoscihandlowe.pl)

W Grupie Orlen podjęto 118 działań kontrolnych, prowadzonych w celu weryfikacji nieprawidłowości w funkcjonowaniu spółki w okresie od stycznia 2016 do lutego 2024 roku. Ujawniono wielomiliardowe straty wynikające z błędów zarządczych. W efekcie złożono już 16 zawiadomień do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez członków zarządu i menedżerów wyższego szczebla.

Jak podaje obecny zarząd, priorytetem jest usunięcie negatywnych skutków błędnych decyzji, odpracowanie spowodowanych nimi strat oraz wdrożenie nowej strategii, która zapewni ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:07