14.03.2025 / 16:53
StoryEditor

Czy jesteśmy zmuszeni do wyboru między ekologią a ekonomią? Eksperci przeanalizowali wpływ Zielonego Ładu na produkcję żywności [ANALITYCY]

Eksperci Credit Agricole przeanalizowali trzy możliwości wprowadzenia Zielonego Ładu (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Unijny Zielony Ład to jeden z najbardziej ambitnych projektów ekologicznych ostatnich lat. Jest również jednym z najmocniej krytykowanych projektów UE. Eksperci Credit Agricole przeanalizowali jak Zielony Ład wpłynie na produkcję żywności, jej ceny i bezpieczeństwo żywnościowe Europy. Przedstawili również trzy scenariusze tego, jak projekt może być implementowany.

Celem Zielonego Ładu jest transformacja gospodarki, tak aby do 2050 roku UE osiągnęła neutralność klimatyczną. Jednak rolnictwo, jako sektor szczególnie narażony na zmiany regul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 14:53
StoryEditor
Paweł Ziębaczewski, Mago S.A.: inwestycja w nowe technologie dla wielu sieci handlowych może być decyzją o przetrwaniu [Retail Trends 2025]
Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago S.A.

Paweł Ziębaczewski, który od początku tego roku pełni funkcję prezesa zarządu Grupy Mago S.A., wziął udział w debacie otwarcia podczas kongresu Retail Trends 2025. Przedstawiciel firmy specjalizującej się w wyposażeniu sklepów i magazynów wskazał kierunek, w którym powinny rozwijać się rodzime sieci handlowe. Jego zdaniem, kluczowym czynnikiem w ich rozwoju będą inwestycje w nowe technologie.

Za nami kongres Retail Trends 2025. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbyło się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by Hilton w War...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:18
StoryEditor
Marc Dherment, Grupa Muszkieterów: Polacy nie urodzili się genetyczne zaprogramowani na dyskonty. Zamierzamy powalczyć o ich klientów [RETAIL TRENDS]
Marc Dherment, dyrektor zarządzający Grupą Muszkieterów w Polsce (fot. wiadomościhandlowe)

Wracamy do gry. Będziemy starali się odbudować segment supermarketów w Polsce - zapowiedział podczas kongresu Retail Trends Marc Dherment, dyrektor zarządzający Grupą Muszkieterów w Polsce.

Marc Dherment z Grupy Muszkieterów wziął udział w debacie “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany”. Pytany o powody utraty udziałó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 22:38