04.03.2016 / 11:09
StoryEditor

Carrefour Express i Żabka będą mocniej podgryzać Biedronkę i Lidla

Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji Melting Pot ()
- Jak pokazują badania, polski konsument jest lojalny wobec marek sklepów dyskontowych, takich jak Lidl i Biedronka. Wynika to oczywiście z ich strategii marketingowej ściągania trafficu do sklepu za pomocą tygodni tematycznych, czy masowych obniżek cen na wybrane kategorie, ale też fizycznej dostępności tych sieci, powodującej wygodę – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji Melting Pot.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:51
StoryEditor
Rodzina Ito nie przejmie Seven & I. Porażka oferty wartej 58 mld dolarów
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)

Rodzina założycielska japońskiego giganta handlowego Seven & I Holdings nie zdołała zabezpieczyć finansowania dla planowanego wykupu menedżerskiego (MBO) wartego 58 mld dolarów. W rezultacie akcje spółki gwałtownie spadły, a rywalizująca oferta przejęcia od kanadyjskiej Alimentation Couche-Tard zyskała nowy impe

– Pan Junro Ito i Ito-Kogyo nie przedstawili obecnie żadnej sensownej propozycji, którą Seven & I mogłaby rozważyć – poinformowała firma w oficjalnym oświadczeniu. Jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 13:29
StoryEditor
System ROP pod egidą NFOŚiGW, a może podmiotu prywatnego? Producenci chcą większego wpływu na nowy przepływ odpadów. „To system biurokratyczno-fiskalny oparty o monopol państwa”
Trwa dyskusja o kształcie systemu ROP w Polsce (fot. Shutterstock)

Założenia do systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta budzę emocje głównie z powodu roli Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Ministerstwo chce, aby był to swego rodzaju operator, a na to nie chcą zgodzić się producenci. Twierdzą, że państwowy monopol to de facto wprowadzenie dla nich nowej opłaty bez wpływu na sposób funkcjonowania całego systemu.

Takie wnioski płyną z debaty pt. „Jaki ma być polski model ROP”, organizowanej przez Krajową Izbę Gospodarczą, Przegląd Komunalny oraz firmę Abrys.

Założenia minist...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 07:39