04.03.2016 / 11:09
StoryEditor

Carrefour Express i Żabka będą mocniej podgryzać Biedronkę i Lidla

Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji Melting Pot ()
- Jak pokazują badania, polski konsument jest lojalny wobec marek sklepów dyskontowych, takich jak Lidl i Biedronka. Wynika to oczywiście z ich strategii marketingowej ściągania trafficu do sklepu za pomocą tygodni tematycznych, czy masowych obniżek cen na wybrane kategorie, ale też fizycznej dostępności tych sieci, powodującej wygodę – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Walczak, Strategy Consultant & Partner w agencji Melting Pot.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 08:52
StoryEditor
UOKiK ostrzega: nie jedz przed zapłatą. Jak reagują na to Biedronka, Lidl czy Żabka?

Choć wielu osobom zdarza się np. zacząć jeść bułkę czy pić napój jeszcze przed zapłatą, niewielu zastanawia się nad konsekwencjami takiego zachowania. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ostrzega konsumentów przed takim zachowaniem i mówi o jego konsekwencjach.

Urząd przypomina, że zgodnie z przepisami prawa, dopóki nie zapłacimy za produkt, nie jest on naszą własnością. – Jeśli coś zjesz lub wypijesz, zanim zapłacisz, to może to zosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 19:05
StoryEditor
Carrefour mocno odchudza biznes w Polsce. Będą zwolnienia, zamknięcia i zmniejszenia sklepów. Wiemy ilu placówek dotknie restrukturyzacja
Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Sieć Carrefour Polska przeprowadzi głęboką restrukturyzację biznesu w naszym kraju. Operator planuje analizę rentowności sklepów, zamknięcia i zmniejszenie powierzchni części placówek, a w efekcie zwolnienia grupowe wśród pracowników, które mogą dotknąć ponad 300 osób. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok? I ile sklepów obejmą zmiany?

Kilka dni temu, 29 stycznia br., spółka Carrefour Polska złożyła w Powiatowym Urzędzie Pracy w Warszawie informację o planach przeprowadzenia zwolnień grupowych, które mogą dotk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 21:29