30.04.2020 / 11:16
StoryEditor

Bezpieczeństwo zakupów ważniejsze niż promocje. Polacy o powrocie do centrów handlowych [BADANIE]

Puste centrum handlowe Arkadia w Warszawie podczas pierwszych dni pandemii (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Polacy stęsknili się za centrami handlowymi. Niemal połowa ma zamiar odwiedzić galerie w pierwszych dwóch tygodniach od otwarcia, a ponad jedna trzecia respondentów deklaruje, że zrobi to w ciągu pierwszych pięciu dni. Dla połowy osób ważne jest bezpieczeństwo podczas zakupów.

Z deklaracji osób przepytanych przez firmę Selectivv wynika, ze nie należy spodziewać się szturmu pierwszego dnia. Tylko 7 proc. badanych chce odwiedzić centrum handlowe tuż po ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 09:08
StoryEditor
Gigantyczna fuzja sieci spożywczych zablokowana przez sąd! Powodem potencjalne ograniczenie konkurencji
Fuzja sieci Albertsons i Kroger została zablokowana (fot. Kevin Chen Images/Shutterstock; Robert Way/Shutterstock)

Amerykańska sędzia federalna zablokowała opiewającą na 25 mld dolarów transakcję przejęcia przez sieć Kroger konkurencyjnego operatora Albertsons, dzięki której mógł powstać podmiot z 5 tys. sklepów w całych Stanach Zjednoczonych. To werdykt po myśli Federalnej Komisji Handlu (FTC).

Jak donoszą amerykańskie media, prawdopodobnie decyzja ta zablokuje możliwość przejęcia Albertsons przez Krogera w takiej czy innej konfiguracji. Zwyciężyły obawy przed za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:38
StoryEditor
Eurocash + Maspex! Współpraca marki własnej z marką producenta? Hurtownik i producent udowadniają, że jest to możliwe. Jak?
Marka własna i marka producencka - Grupa Eurocash i Grupa Maspex łączą siły (fot. LinkedIn)

Do tej pory było tak, że marki własne stanowiły dla klientów tańszą alternatywę dla tzw. produktów markowych. Teraz jednak współpraca dwóch wielkich firm pokazuje, że nie musi tak być. Poinformowały one o pierwszej tego typu kooperacji na naszym rynku.

Na portalu LinkedIn Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka, specjalizująca się w produktach mlecznych, połączyła siły z Lubellą, jedną z najbardziej rozpoznawa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:25