23.05.2018 / 15:44
StoryEditor

Baby boomers w natarciu. Starsi konsumenci są coraz atrakcyjniejszą grupą docelową dla handlu

(fot. Pixabay CC0)
Polski konsument coraz szybciej podąża za trendami. Obecnie króluje: premiumizacja, wygoda i zdrowie. Producenci i detaliści prześcigają się w rozwiązaniach, które mają sprostać coraz wyższym wymaganiom klientów. Czy jednak, aby na pewno każdy konsument jest królem, czy może pewna grupa konsumentów pozostaje nieco niezauważona? Na to pytanie poszukuje odpowiedzi Małgorzata Głos – Client Business Partner z agencji badawczej Nielsen.

Jak potwierdza realizowane od ponad dekady badanie Nielsena Shopper Trends, kiedy spojrzymy na zachowania zakupowe shopperów to nie różnią się one zbytnio w zależności od miejsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 17:05
StoryEditor
Sprawdź godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Czynne znacznie krócej
Sprawdź godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę (fot. materiał prasowe)

Część sklepów w tygodniu przed Wielkanocą będzie dłużej czynne niż zazwyczaj. Jednak w Wielką Sobotę sklepy będą znacznie krócej funkcjonować. Sprawdź godziny otwarcia Biedronki, Dino, Lidla, Netto, Aldi czy Żabki.

Biedronka – godziny otwarta sklepów w Wielką Sobotę

Przez niemal cały tydzień przed Wielkanocą sklepy sieci Biedronka będą znacznie dłużej otwarte niż zazwyczaj. Jak informuje sieć, od poniedziałku 14 kwietnia od piątku 18 kwietnia w Biedronkach klienci będą mogli zrobić zakupy od godz. 6.00 do godz. 23.30, albo nawet dłużej. Jednak w Wielką Sobotę 19 kwietnia dyskonty Biedronki będą czynne w godz. od 6.00 do 13.30.

Dino – godziny otwarta sklepów w Wielką Sobotę i Wielkim Tygodniu

Markety Dino w całej Polsce będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:30. Jednak w Wielką Sobotę, zgodnie z przepisami prawa, muszą być zamknięte najpóźniej o godz. 14.00.

Jakie Lidl ma godziny otwarcia w Wielką Sobotę?

Sklepy Lidl Polska od poniedziałku do piątku będą czynne według standardowo ustalonych godzin otwarcia dla danych dni. Co oznacza, że przeważnie można w nich zrobić zakupy od godz. 6.00 do 22.00, ale niektóre placówki działają dłużej.

– Natomiast w Wielką Sobotę, czyli 19 kwietnia, sklepy będą czynne do godziny 13:00. Aktualne

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:25
StoryEditor
Zdrowotna emancypacja. Oto najważniejsze trendy na rynku consumer health według Euromonitor International
Mihaela KostadinovaMihaela Kostadinova
20 proc. - taki odsetek Polek w wieku 15–44 lata ocenia, że bóle menstruacyjne mają poważny wpływ na ich stan zdrowia (fot. Seika Chujo/Shutterstock; zdjęcie ilustracyjne)

W ciągu całego życia kobiety stają w obliczu wielu specyficznych wyzwań zdrowotnych. Jak dotąd rynek zdawał się tego nie dostrzegać. Są już jednak jaskółki zwiastujące rewolucję w tym obszarze.

W 2024 r. rynek consumer health (leków OTC, witamin i suplementów diety, preparatów wspomagających rzucenie palenia, środków opatrunkowych itp.) na poziomie globalnym doświ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:50