26.04.2019 / 09:57
StoryEditor

Auchan będzie szybko rósł w Azji i walczył z trudnościami w Europie [PROGNOZA]

Hipermarket Auchan, CH Tulipan, Łódź, Al. Piłsudskiego, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
W 2018 r. przychody sieci Auchan zostały wygenerowane głównie w Europie (62 proc.) oraz Azji-Pacyfiku (38 proc.). Ze Środkowego Wschodu i Afryki pochodziło mniej niż 1 proc. przychodów. Jak wynika z raportu Firmy Edge by Ascential, biznes sieci będzie szybko rósł w Azji, szczególnie w Chinach. Natomiast w Europie zmniejszy się liczba hipermarketów Auchan, które stanowią podstawowy biznes detalisty.

Według prognoz analityków firmy Edge, w perspektywie pięciu lat sieć Auchan będzie szybko zwiększać sprzedaż w regionie Azja-Pacyfik. Wzrost będzie napędzać głównie rozwój sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2024 / 21:40
StoryEditor
Debiut Biedronki na Słowacji opóźniony. Kiedy sieć otworzy pierwsze sklepy w kraju zbójnika Janosika?

Pierwsze sklepy sieci Biedronka na Słowacji miały ruszyć pod koniec 2024 r. Debiut sieci na koniec tego roku zapowiedział w I kw. 2024 r. Pedro Soares dos Santos, szef grupy Jeronimo Martins. Co takiego wydarzyło się, że Biedronka musi opóźnić debiut u naszych południowych sąsiadów?

Start Biedronki w Słowacji został przełożony na I kw. 2025 roku. Powodem tego są "rozmaite formalności", w szczególności konieczność uzyskania pozwoleń na działalność gospodarcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 13:32
StoryEditor
Boom na automaty vendingowe. Niespodziankomat, ciastomat czy jajomat - czym jeszcze zaskoczy nas rynek? [TYLKO U NAS]
Od paczkomatów do jajomatów. Na rynku jest coraz więcej specjalistycznych maszyn (fot. mat.pras.)

Nie samymi Paczkomatami czy butelkomatami żyje rynek. Na ulicach miast, w centrach handlowych czy na dworcach można spotkać coraz więcej urządzeń vendingowych, które sprzedają określony rodzaj produktów, często 24 godziny na dobę. Ku inspiracji przygotowaliśmy dla was przegląd kilku tego typu inicjatyw.

Jeśli myślimy o automatach paczkowych, to zapewne większości z nas od razu przychodzi do głowy Paczkomat firmy Inpost. Tego typu maszyn, które zrewolucjonizowały dostawy ze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 20:14