12.01.2017 / 12:43
StoryEditor

Aplikacje mogą zwiększać przychody sieci sklepów

Radosław Pidzik, senior manager w Deloitte Digital. (fot. materiały prasowe)
Od narzędzia marketingowego, przez element e-commerce, po sposób na dwukierunkową interakcję z marką – takie m.in. role pełnią aplikacje sieci sklepów. Jaka jest przyszłość mobilnych rozwiązań dedykowanych klientom?

O krótko- i średnioterminowych kierunkach rozwoju aplikacji sieci sklepów można mówić biorąc pod uwagę ich funkcjonalności oraz nowe źródła przychodów. W pierwszym przypadku w g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 14:35
StoryEditor
Lisek przechytrzył ustawodawcę i dowozi e-papierosy z nikotyną. Prawnik mówi o "obchodzeniu zakazu sprzedaży wyrobów tytoniowych na odległość" [TYLKO U NAS]
Na zdj. dark store Liska. To tu kompletowane są zamówienia (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Klienci Lisek.app mogą nabyć wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy zawierające nikotynę, woreczki oraz wkłady tytoniowe. Jak to możliwe? Okazuje się, że pomaga w tym kreatywny regulamin usługi nabycia produktów na zlecenie. Sprawę przeanalizował dla nas prawnik z kancelarii Chałas i Wspólnicy, opisując, o co chodzi w manewrze zastosowanym przez Liska.

Zacznijmy od tego, że Lisek ma nie jeden, lecz aż pięć regulaminów. Obok regulaminu aplikacji mobilnej Lisek.app, skonstruowano także regulamin sprzedaży w aplikacji Lisek....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:29
StoryEditor
Gdzie zakupy świąteczne będą najtańsze? Jedna sieć przeprowadziła ogromną ofensywę cenową. Dyskonty liderami podwyżek (RAPORT ASM)
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Sieć Dino obniżyła ceny produktów świątecznego koszyka ASM aż o ponad 9 proc. i została liderem zestawienia najtańszego koszyka zakupowego przed świętami. Najwyższe wzrosty cen względem zeszłego roku zanotowano w dyskontach.

Badanie „koszyk świąteczny 2024” firmy ASM Sale Force Agency pokazuje, że najtańszy koszyk zakupów przedświątecznych można mieć w Dino. Cena to 248,97 zł. Na drugim miejscu zes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:25