02.10.2019 / 13:40
StoryEditor

91 proc. Polaków pije piwo. Preferujemy jasne alkoholowe [BADANIE]

(fot. Pixabay CC0)
Najnowsza analiza preferencji konsumentów wykazała, że aż 91 proc. Polaków pije piwo. Najwięcej osób sięga po napój z alkoholem – 75 proc. Bezalkoholowy trunek wybiera tylko 8 proc., a niskoalkoholową wersję – 9 proc. Jasne z pianką wskazuje 40 proc. O ponad połowę mniej zwolenników ma smakowe – 17 proc. Na trzeciej pozycji jest ciemne – 10 proc. Pszeniczne, lager i pils odnotowały po 6 proc.

Badacze podkreślają, że w ankiecie celowo wykorzystano różne poziomy możliwych kategoryzacji, aby zweryfikować postrzeganie produktu przez zwykłych klientów. Jedna druga respond...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 18:13
StoryEditor
Przedsiębiorcy apelują: klienci, nie odrywajcie zakrętek przymocowanych do butelek!
Takie zakrętki są obowiązkowe od 1 lipca 2024 r. (fot. Shutterstock)
W czasie gdy przez Polskę przechodzi fala upałów, co naturalnie nakręca popyt na wodę i napoje, przedsiębiorcy z Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy wystosowali nietypowy apel do klientów. Nawołują do pamiętania o prawidłowym recyklingu opakowań, a w szczególności do tego, by nie odrywać zakrętek od butelek PET.

- Zwiększone zapotrzebowanie na wodę butelkowaną oraz emocje konsumentów, które budzą zakrętki „na uwięzi” to doskonały czas, aby szeroko wytłumaczyć, dlaczego producenci opakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 17:54
StoryEditor
Robert Rękas o wyzwaniach stojących przed przedsiębiorcami z branży handlowej [WIDEO]
Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan (fot. mat. własne)
Wzrost płacy minimalnej, coraz wyższe koszty energii i przygotowanie się do wejścia w życie systemu kaucyjnego to kluczowe wyzwania stojące przed małymi i średnimi przedsiębiorcami z branży handlowej, uważa Robert Rękas, prezes sieci sklepów Lewiatan.

Podczas kongresu Retail Trends 2024 Robert Rękas zwracał uwagę, że tylko w latach 2023-2024 płaca minimalna w Polsce wzrosła niemal o 40 proc. - O ile z jednej strony to jest z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:57