23.11.2022 / 15:20
StoryEditor

Jeszcze mniej niedzielnego handlu czeka nas w 2023 r. Jak to możliwe?

Jedna z niedziel handlowych w 2023 r. przypada w Wigilię, więc część sklepów trzeba będzie zamknąć przed godz. 14 (fot. Shutterstock)
Nie siedem, ale sześć pełnych i jedna połowiczna - tyle niedziel handlowych czeka nas w 2023 r. Taka sytuacja wystąpi po raz pierwszy, ale nietypowy przypadek jest precyzyjnie uregulowany w obowiązującej od kilku lat ustawie.

Firmy, pracownicy oraz klienci przyzwyczaili się już, że w skali całego roku handel może być prowadzony bez przeszkód tylko w siedem niedziel. Jednak w 2023 r. sprawy będą się m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 10:01
StoryEditor
Paczki z Too Good To Go z dostawą do domu i do... paczkomatu. InPost obsłuży logistycznie dostawę boxów z produktami [NASZ NEWS]
Box Too Good To Go - tak nazywa się nowa usługa zaoferowana przez platformę (fot. Too Good To Go)

Box Too Good To Go - tak nazywa się nowa usługa wdrażana przez marketplace do sprzedaży nadwyżek żywności. Too Good To Go dedykuje swoje nowe rozwiązanie producentom i hurtownikom. Klienci, dotychczas odbierający swoje paczki samodzielnie w restauracjach, kawiarniach czy sklepach, od teraz będą mogli zamówić boxy bezpośrednio do domu albo do automatów paczkowych InPostu - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Aplikacja Too Good To Go ma już w Polsce 4 mln użytkowników i współpracuje z 8 tys. podmiotów, które za pośrednictwem marketplace‘u oferują przecenioną, niesprzedaną żywność w r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 09:55
StoryEditor
Polskie firmy coraz odważniej zdobywają zagraniczne rynki. Jakie kierunki wybierają najczęściej? [BADANIE eBay]
Logo eBay (Shutterstock)

Jak wynika z najnowszego badania platformy eBay "Polscy sprzedawcy online a zagraniczna sprzedaż", polskie firmy coraz odważniej spoglądają w stronę rynków zagranicznych. W kontekście globalnej sprzedaży eBay wybierana jest przez 33 proc. przedsiębiorstw, co plasuje firmę na pozycji lidera.

Według danych z badania eBay, ponad połowa polskich firm (68 proc.) prowadzących sprzedaż międzynarodową online robi to od ponad 10 lat, co świadczy o ich ugruntowanej pozycji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 18:54