24.11.2021 / 11:18
StoryEditor

Sieć Jula uzyskała status placówki pocztowej i będzie otwierać sklepy w niedziele niehandlowe

Markety sieci Jula będą czynne w niedziele niehandlowe (mat. prasowe)
Sieć Jula nawiązała współpracę z firmą GLS w zakresie świadczenia usługi pocztowej i uzyskała status placówki pocztowej. Wdrożenie tych usług pozwoli sieci na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe.

Decyzja o pracy multimarketów Jula 7 dni w tygodniu została podjęta w odpowiedzi na zapotrzebowanie i wymogi stawiane przez rynek. Klienci sieci będą mieli możliwość zakupów w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 19:05
StoryEditor
Jan Słowik, Lidl Polska: Klienci zauważają trendy, ale są racjonalni w swoich decyzjach
Jan Słowik podczas Fireside Chat ”Nowy konsument, nowe kategorie, nowe strategie asortymentowe” (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klient jest coraz bardziej świadomy tego, co kupuje, spożywa, jak spędza czas. Jest także racjonalny, zauważa trendy, ale podejmuje decyzje, które są dla niego najlepsze. Od nas, retailerów, oczekuje wygody, jasnych komunikatów, możliwości szybkiego robienia zakupów, bez komplikacji – powiedział Jan Słowik, członek zarządu ds. sprzedaży Lidl Polska podczas Retail Trends 2024.

– Konsument przyszłości to świadomy klient, oczekujący jasnej, przejrzystej informacji, wygody i prostoty – powiedział Jan Słowik, członek zarządu ds. sprzedaży Lid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2024 / 09:00
StoryEditor
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Anna Grabowska, CEO Żabka International (fot. materiały prasowe)
- Klienci w Rumunii są dobrze przygotowani na tego typu rozwiązania. Nie widziałam jednak spójnego konceptu convenience – zwłaszcza poza Bukaresztem – który oferowałby wszystko - mówi Anna Grabowska, CEO Żabka International w rozmowie z portalem www.wiadomoscihandlowe.pl.

Jakie doświadczenia z Polski przynosicie na rynek rumuński i co chcielibyście zabrać stąd i wdrożyć w sklepach Żabki?

Anna Grabowska: Wnosimy przede wszystkim nasze kno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:27