10.09.2024 / 10:27
StoryEditor

TSUE odrzucił odwołanie Google i Alphabet, utrzymując w mocy gigantyczną grzywnę nałożoną przez Komisję Europejską

Wyszukiwarka Google (fot. Castleski/Shutterstock)

W 2017 r. Komisja nałożyła na Google grzywnę w wysokości około 2,4 mld EUR za nadużywanie pozycji dominującej na szeregu krajowych rynków wyszukiwania w Internecie poprzez faworyzowanie jego własnej usługi porównywania produktów w stosunku do usługi jego konkurentów. Firmy zwróciły się do Sądu Unii Europejskiej, który zasadniczo utrzymał w mocy samą decyzję i wysokość grzywny. Google i Alphabet wnieśli odwołanie do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, który je oddalił i tym samym utrzymał w mocy wyrok sądu.

Przypomnijmy przebieg wieloletniego sporu prawnego: decyzją z 27 czerwca 2017 r. Komisja Europejska stwierdziła, że w 13 państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) Goo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 15:05
StoryEditor
Zalando odświeża strategię marki
W nowej kampanii Zalando występuje m.in. aktor Willem Dafoe (fot. mat. pras.)

Zalando ogłosiło zmiany w strategii pozycjonowania, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku e-commerce w segmencie mody i lifestyle’u. Nowe podejście opiera się na badaniach rynkowych i obejmuje zaktualizowaną identyfikację wizualną.

W ramach odświeżonej strategii Zalando zaprezentowało kampanię "W co mam się ubrać?" na sezon jesień-zima 2024. Jej kluczowym elementem jest nowa tożsamość wizualna, obejmująca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 15:37
StoryEditor
7-Eleven nie chce dać się przejąć właścicielowi Circle K. Wystąpi do rządu o status taki, jaki przysługuje producentom półprzewodników?
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven w Japonii (fot. Ned Snowman/Shutterstock)

Seven & I Holdings, japoński operator 7-Eleven, największej na świecie sieci sklepów convenience, szuka sposobu na obronę przed ofertą przejęcia przez Alimentation Couche-Tard, kanadyjskiego giganta, do którego należą m.in. stacje paliw Circle K. W grę wchodzi nietypowy pomysł, a sprawę opisuje "Financial Times".

Według "FT", operator 7-Eleven rozważa ubieganie się o uzyskanie specjalnego statusu, jaki przysługuje spółkom z kluczowych sektorów, takich jak chociażby branża nuklearna cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. wrzesień 2024 10:55