02.01.2021 / 09:36
StoryEditor

TOP10 wiadomości tygodnia: UOKiK, Brexit, Biedronka, Auchan, Carrefour, Dino, Henryk K. i nowe podatki

Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej w ostatnim tygodniu grudnia 2020 r. (materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)
W ostatnim tygodniu grudnia 2020 r. zaczęły obowiązywać kolejne obostrzenia w związku z walką z pandemią COVID-19. Prezes UOKiK-u poinformował o wszczęciu postępowań wobec kolejnych sieci handlowych, ogłoszono porozumienie pomiędzy Unią Europejską a Wielką Brytanią, a do aresztu domowego w Argentynie trafił poszukiwany od wielu miesięcy Henryk K. W sieciach handlowych zapewne do ostatniej chwili trwało wdrażanie rozwiązań związanych z naliczaniem nowych podatków i opłat, bo od początku roku obowiązuje podatek handlowy i tzw. podatek cukrowy.
  1. Do połowy stycznia w handlu obowiązują nowe obostrzenia związane z pandemią COVID-19

Od 28 grudnia wchodzi w życie rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustanowienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 12:32
StoryEditor
Strategia KiK na rozwój w Polsce. Jan Skowron, CEO: Jesteśmy pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy
Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)

W zeszłym roku sieć KiK dokonała pionierskiego kroku, stając się pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy. Jak powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska, wejście w kanał e-commerce spotkało się z entuzjazmem klientów.

Rozwój e-commerce KiK w Polsce wspiera powstałe pod koniec ubiegłego roku, pierwsze centrum dystrybucyjne niemieckiego dyskontera na terenie naszego kraju. Jak informuje firma, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 12:34
StoryEditor
Marcin Gortat zdradza kulisy wejścia w biznes kosmetyczny i mówi o tym, co jest kluczowe dla jego powodzenia [WIDEO]
Marcin Gortat (fot. Wh)

Były koszykarz i zawodnik ligi NBA promuje swoją własną markę kosmetyków MG. Razem z żoną Żanetą stworzyli firmę MG Evolution i weszli na rynek z produktami adresowanymi do kobiet, mężczyzn i dzieci.

– Każdy mężczyzna powinien mieć dobry kosmetyk. Byłem tym, który wychował się na starym, pospolitym, niebieskim pudełeczku, ale doszedłem do punktu, w którym dobry kosmetyk okaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 20:40