20.06.2024 / 09:15
StoryEditor

Polska Izba Handlu apeluje o zmiany w przepisach VAT-owskich. Co dokładnie postuluje?

Przedsiębiorcy liczą, że nowi eurodeputowani pochylą się nad niuansami dyrektywy VAT-owskiej dotyczącymi przekazywania darowizn produktów przemysłowych (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Przedsiębiorcy liczą, że nowi eurodeputowani pochylą się nad niuansami dyrektywy VAT-owskiej dotyczącymi przekazywania darowizn produktów przemysłowych. Obecne przepisy dotyczące dokonywania tego rodzaju darowizn sprawiają, że przedsiębiorcy nie mają opłacalnej ekonomicznie możliwości oddania niesprzedanych produktów potrzebującym, ponieważ muszą odprowadzać za oddane towary podatek VAT.

W tej chwili polscy przedsiębiorcy, którzy chcą przekazać nadwyżkę produktów nieżywnościowych organizacjom charytatywnym muszą ponosić dodatkowe koszty związane z podatkiem VAT....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:17
StoryEditor
Biała czekolada dubajska już w Lidlu! Ile trzeba za nią zapłacić? Czy jest droższa niż klasyczna wersja?
Biała czekolada dubajska w Lidlu

Po sukcesie klasycznej czekolady pistacjowej Dubai, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty nowość, która zadowoli najbardziej wymagających smakoszy – białą czekoladę pistacjową Dubai. W jakiej cenie?

Dubajskie słodycze zdobywają popularność na całym świecie. Lidl Polska oferował już klasyczną wersję, a teraz czas na nową odsłonę – białą czekoladę pistacjową Dubai....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 08:08
StoryEditor
Emmanuel Pruvost prezesem Makro Polska. Co jest kluczowe w tej zmianie i jakie przyniesie efekty?
Emmanuel Pruvost, nowy CEO Makro Polska (fot. za: LinkedIn)

Z początkiem lutego 2025 r. Emmanuel Pruvost już oficjalnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego i prezesa Makro Polska. Zastąpił na tym stanowisku Dominika Brannego. Tym na co warto zwrócić uwagę jest bogate doświadczenie Pruvosta w tematach sprzedaży i operacji, czyli obszarach, które będą kluczowe dla przyszłości firmy.

Makro Polska od lat musi balansować na rynku hurtowym, na którym kluczowa jest ciągle obsługa małych sklepów, a trendy, które powoli zmieniają ten segment rynku, są doskonale zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 11:23