Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

04.03.2024 / 10:24
StoryEditor

Reklamy piwa w telewizji i radiu dopiero od godz. 22? Senacka komisja konsultuje sprawę

Czas na wyświetlanie reklam piwa w telewizji może zostać skrócony (fot. Shutterstock)
Senacka komisja zajęła się petycją, w której pojawił się postulat, by reklamowanie piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze było możliwe dopiero od godz. 22 zamiast - jak obecnie - od godz. 20 do 6 rano. Komisja Petycji wystąpiła o opinie odpowiednich instytucji w tej sprawie.

Petycja, jaką w ubiegłym tygodniu zajęli się senatorowie, zakłada zmiany w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Autor petycji chce jedynie przesun...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 16:28
StoryEditor
Dziewięć lokali handlowych pod sklepy do wzięcia na Woli w Warszawie
Inwestycja mieszkaniowa Wola Księcia Janusza, ktra powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej na warszawskiej Woli

Na przełomie listopada i grudnia br. na warszawskiej Woli, na Kole, ruszy realizacja inwestycji mieszkaniowej Wola Księcia Janusza. Kompleks powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej. Deweloperem jest Kompania Domowa a budynek zaprojektowała pracownia Pole Architekci. Powierzchnia użytkowa mieszkań osiągnie 1795 mkw. Projekt przewiduje 28 lokali mieszkalnych i dziewięć lokali handlowych i usługowych.

Parter najnowszej inwestycji firmy deweloperskiej Kompania Domowa zajmie dziewięć lokali handlowo-usługowych o powierzchniach od 25 do 84 mkw.

Na pozostałych czterech kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 21:06
StoryEditor
Nowe zagraniczne marki wchodzą na polski rynek handlowy. Sieci nie boją się wzrostu cen. Kiedy przyjdzie szczyt podwyżek?

Od początku tego roku na krajowym rynku handlowym do użytku oddano 37 nowych obiektów, a 12 rozbudowano. Jednocześnie na rynku pojawiło się przynajmniej sześć nowych marek rozwijających sieci sklepów i usług w Polsce – wynika z najnowszego raportu CBRE.

Większość z nowych obiektów handlowych to parki zlokalizowane w mniejszych miejscowościach. W budowie jest 588,1 tys. mkw., z czego gros to nieduże obiekty w małych miastach. Na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:20