22.02.2018 / 08:15
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele wywraca grafiki pracy w sklepach do góry nogami

Stoisko owocowo-warzywne w Biedronce (fot. Jeronimo Martins Polska)
Jedną z konsekwencji zakazu handlu w niedziele jest konieczność wprowadzenia drastycznych zmian w grafikach pracy sklepów. Do zmian trzeba przygotować się już teraz - pisze Rzeczpospolita.

Pracodawcy mogą skorzystać z kilku narzędzi, które umożliwią odpowiednie zaopatrzenie sklepu przed poniedziałkowym otwarciem. Zmiany w grafikach można dokonać wtedy, jeśli wewnę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 12:22
StoryEditor
Eurocash przejmuje sieć sklepów na kółkach. Czy to oznacza koniec tego wyjątkowego projektu?

Grupa Eurocash planuje połączyć spółki Eurocash oraz ABC na Kołach, ta ostatnia zarządza flotą sklepów na kółkach, które sprzedają towar, odwiedzając klientów na wsiach i małych miejscowościach. Gigant polskiego hurtu spożywczego chce uprościć swoją strukturę własnościową. Czy to oznacza, że pojęcie ABC na Kołach zniknie z rynku.

Grupa Eurocash optymalizuje swoje portfolio projektów handlowych. W ubiegłym roku z rynku znikła sieć drogerii Kontigo, w tym roku dystrybutor wystawiał na sprzedaż swoje udzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 12:32
StoryEditor
Mateusz Nosarzewski, franczyzobiorca Żabki: każdego dnia mam możliwość udoskonalania siebie
Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców (fot. Materiały Prasowe)

Jeszcze kilkanaście lat temu, osoby wychodzące na rynek pracy, kojarzyły zakładanie własnej firmy z dużym wkładem finansowym, jeszcze większym ryzykiem niepowodzenia oraz brakiem życia prywatnego. Aktualnie sytuacja wygląda znacznie inaczej. Młodzi ludzie chętniej otwierają jednoosobowe działalności gospodarcze, czerpiąc z tego sporą satysfakcję i widząc w tym świetlaną przyszłość. Coraz częściej wybierają też model franczyzowy, łącząc zamiłowanie do biznesu ze wsparciem operatora, oferującym całą gamę gotowych rozwiązań. Wśród tych, którzy obrali ten zawodowy kierunek jest Mateusz Nosarzewski - franczyzobiorca Żabki, ambasador marki i członek Rady Franczyzobiorców.

Żabka to największa franczyzowa sieć sklepów spożywczych w Polsce. Obecnie na terenie naszego kraju znajduje się ich ponad 11 tysięcy. Z danych przekazanych nam przez popularną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 18:30