18.02.2019 / 09:19
StoryEditor

Zakaz handlu w niedziele w Trybunale Konstytucyjnym. Sejm przygotuje opinię

Julia Przyłębska, prezes Trybunału Konstytucyjnego (fot. archiwum transmisji Sejmu)
We wtorek w Sejmie odbędzie się posiedzenie Komisji Ustawodawczej, w trakcie którego zaopiniowana zostanie dla marszałka Sejmu sprawa dotycząca zakazu handlu w niedziele, jaka zawisła przed Trybunałem Konstytucyjnym.

Przypomnijmy, że wniosek o sprawdzenie zgodności z konstytucją ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele złożony został przez prezydenta Konfederacji Lewiatan w maju 2018 r. Zdan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 16:23
StoryEditor
Polska żywność hitem Lidla w innych krajach! Oto lista TOP 5 kierunków eksportu wewnątrz sieci
Polska żywność hitem Lidla w innych krajach (fot. mat. prasowe/Lidl Polska)

Lidl Polska chwali się, że w sklepach sieci poza naszym krajem sprzedano polskie produkty o wartości 6,8 mld zł. Największymi hitami są polski nabiał, mięso oraz owoce i warzywa. Kto najchętniej kupuje polską żywność w zagranicznych sklepach Lidla?

Ogromny eksport polskich produktów przez Lidla. Ale dotyczy to tylko marek własnych

Z informacji przedstawionej przez Lidl Polska wynika, że w okresie od 1.03.2024 do 28...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 10:31
StoryEditor
Wielkanocne zakupy pod lupą. Polacy stawiają na jakość, ale promocji nie odpuszczają
Na co stawia polski konsument przed wielkanocą? (fot. Tomasz Kolmasiak)

Choć świąteczne stoły Polaków wciąż pełne będą tradycyjnych potraw, to sposób ich kompletowania ulega zauważalnym zmianom. Badanie Grupy BLIX ujawnia zaskakujące przesunięcia w priorytetach zakupowych konsumentów. Co w tym roku liczy się bardziej – cena, promocja, a może jakość?

Zdecydowana większość Polaków – aż 84 proc. – planuje zakupy artykułów spożywczych na Wielkanoc w promocjach. To wzrost o 2,8 punktu procentowego rok do roku. Jedynie 3,1 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 05:30