16.01.2019 / 11:49
StoryEditor

Warsaw Enterprise Institute: Przestrzegamy przed podwyżką VAT na napoje!

(fot. Pixabay)
Warsaw Enterprise Institute przestrzega przed planowaną podwyżką VATu na nektary i napoje owocowe. Analiza opracowana przez Fundację dowodzi, że zmiana stawki negatywnie wpłynie na polskie przetwórstwo owocowo-warzywne oraz skomplikuje system podatkowy.

Nowa matryca podatkowa zmienia stawki na soki, napoje i nektary owocowe i warzywne. Z dotychczasowej 5 proc. stawki podatku skorzystać będą mogły jedynie 100 proc. soki. Wzr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 10:18
StoryEditor
Netto testuje w Polsce nowy koncept. Dyskontowa sieć sprzedaje... żelki na wagę [TYLKO U NAS]
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć dyskontów Netto sprzedaje żelki na wagę (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć dyskontów Netto rozpoczęła - w ramach pilotażu - sprzedaż żelków na wagę. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, koncept Candy King pojawił się testowo w wybranych sklepach operatora. Ilu?

"W sklepach Netto testujemy pochodzący ze Skandynawii koncept Candy King, czyli sprzedaż żelków na wagę. Każdy klient może stworzyć swój własny miks, wybierając spośród nawet 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 08:37
StoryEditor
Czy hasło reklamowe Biedronki uderzające w Lidla wprowadzało w błąd? Skarga na dyskontową sieć została oddalona
Plakat i paragony z hasłem ”Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na hasło umieszczane wiele miesięcy temu na paragonach wydawanych w sklepach sieci Biedronka. Chodziło o słowa, zgodnie z którymi Biedronka jest "najtańsza od 2002 roku" oraz jest "tańsza niż Lidl". Jakie argumenty zadecydowały?

Podkreślmy, że skarga jaka wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy to zupełnie inna sprawa od tej, którą zajmuje się sąd. Przypomnijmy, że Lidl pozwał właściciela Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. styczeń 2025 09:47