21.12.2017 / 14:03
StoryEditor

Unia Europejska walczy z dumpingowymi cenami importowanych produktów

prawo (fot. Pixabay CC0)
Właśnie weszły w życie nowe przepisy dotyczące ochrony handlu w Unii Europejskiej. Od tej pory w inny sposób obliczany będzie dumping. Nie jest tajemnicą, że chodzi o ograniczenie napływu towarów z Chin.

Unia chce w ten sposób zapobiegać nadmiernemu importowi towarów z krajów, w których ich wytwarzanie jest subsydiowane przez państwo, pisze businessinsider.pl. Do tej pory dumpi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 16:04
StoryEditor
mBank rzuca wyzwanie Allegro. Rusza z marketplace’em
  Od lewej: Artur Kurasiński - przedsiębiorca, twórca i obserwator zjawisk związanych z technologią, Michał Pawlik - prezes Morele, Krzysztof Dąbrowski - wiceprezes zarządu ds. operacji i informatyki, Krzysztof Bratos - wiceprezes zarządu ds. bankowości detalicznej (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)  

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w dobrze im znanej aplikacji bankowej. Właśnie startują mOkazje zakupy.

Ponad rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom obu firm nowoczesny marketplace. Skąd ten pomysł?

- Nasze strategiczne myślenie o rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2024 / 12:22
StoryEditor
Marki własne w Europie. W jakich krajach private brands poczynają sobie najlepiej i gdzie plasuje się Polska? [DANE]
Udział marek własnych w polskim rynku FMCG w trzecim kwartale 2024 r. przekroczył 27 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Europa jest regionem z największym udziałem marek własnych w rynku FMCG. Z najnowszego raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Marek Własnych (Private Label Manufacturers Association International, w skrócie PLMA), wynika, że w trzecim kwartale 2024 r. wyniósł on prawie 39 proc. co oznacza wzrost o 0,2 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego.

Wg danych NielsenIQ, przytoczonych w raporcie PLMA, udział marek własnych w rynku FMCG znacząco wrósł w 11 z 17 analizowanych krajów europejskich. Zaobserwowano go m.in.: ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 06:42