14.10.2019 / 14:22
StoryEditor

UE pozywa Kolumbię w sprawie cła anty-dumpingowego na frytki z Europy

(fot. Pixabay CC0)
Unia Europejska pozywa rząd Kolumbii przed Światową Organizacją Handlu. Zdaniem UE, rząd w Bogocie bezprawnie obłożył cłami anty-dumpingowymi frytki produkowane w kilku krajach europejskich – informuje Politico.

Rząd Kolumbii uznał, że niektóre kraje Unii Europejskiej – Belgia, Holandia i Niemcy – eksportują mrożone frytki ziemniaczane w cenach poniżej rzeczywistych kosztów produkcji. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Retail Trends 2025: Wyzwaniem dla producentów i detalistów jest konsument poszukujący jak najniższej ceny
Piotr Idzi i Dobrochna Lejnert z NielsenIQ podczas kongresu Retail TRrnds 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nastroje konsumenckie nie są huraoptymistyczne, ale nie ma też dramatu. Polacy wydają więcej, ale nie w każdym kategorii. Z perspektywy zarówno producentów, jak i detalistów dużym zagrożeniem jest to, że konsumenci poszukują niższej ceny - taki obraz rynku zarysowali Piotr Idzi, client director w NielsenIQ i Dobrochna Lejnert, customer success leader for retail w NielsenIQ podczas trwającego kongresu Retail Trends 2025.

Dane NielsenIQ nie pozostawiają wątpliwości co do tego, że Polacy wydaja więcej - w okresie od marca 2024 do lutego 2025 wartość sprzedaży FMCG wzrosła o 3,4 proc., przekrac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 18:26
StoryEditor
Jak zmieniał się handel w ubiegłym roku? Eksperci określili osiem kluczowych trendów, które zdefiniowały branżę
Jak zmieniał się handel w ubiegłym roku? Eksperci określili osiem kluczowych trendów, które zdefiniowały branżę (fot. Shutterstock)

McKinsey & Company w raporcie "State of Grocery Europe 2024” podsumował 2024 rok w handlu. Spadek realnej sprzedaży i zmiana zachowań konsumentów zmusiły sieci handlowe do szukania nowych strategii. Czy przyniosły one długo wyczekiwane odbicie?

2023 rok był szczególnie trudny dla europejskiego handlu spożywczego. Inflacja cen żywności osiągnęła średni poziom 12,8 proc., co znacząco przewyższało wzrost wartości sprzedaż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. kwiecień 2025 20:10