20.04.2018 / 15:13
StoryEditor

Tomasz Kaczyński z DZP gościem specjalnym Kongresu Rynku FMCG 2018

(fot. archiwum)
Tomasz Kaczyński, partner w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka potwierdził swój udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Tomasz Kaczyński doradza ponad czterdziestu przedsiębiorcom funkcjonującym na rynku farmaceutycznym oraz kosmetycznym, w tym producentom i dystrybutorom. Specjalizuje się m.in. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Bricomarché planuje podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, sieć chce być bardziej obecna w przestrzeni publicznej
Nowy sklep Bricomarche w Lubinie (mat. prasowe)

Planujemy podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, chcemy być bardziej obecni w przestrzeni publicznej. Nasze przewagi to lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych, decentralizacja i elastyczność. Wynikają one stąd, że sklepami zarządzają niezależni przedsiębiorcy – podkreśla Marek Sawa, prezes Bricomarché.

We wrześniu 2024 r. konsumpcja mocno tąpnęła i nas też to dotknęło. Zaobserwowaliśmy wówczas pierwszy niepokojący sygnał. Natomiast w październiku koniunktura poprawiła się na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 15:49
StoryEditor
Sieć Rossmann bije kolejne rekordy. Jak wyglądają plany inwestycyjne sieci drogerii na 2025 r.?
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rossmann może uznać 2024 rok za bardzo udany. Firma osiągnęła rekordowy obrót w wysokości 15,3 mld euro, przy wzroście sprzedaży o 10,2 proc. w ramach grupie – co przekłada się na bardzo pozytywny rozwój biznesu, na dziewięciu rynkach europejskich, gdzie operator zarządza siecią niemal 5000 sklepów.

W Niemczech gdzie Rossmann ma 2311 placówki sprzedaż wzrosła o 6 proc. do 9,9 mld euro. Na pozostałych rynkach, w tym Polsce, Węgrzech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hisz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:35