22.11.2021 / 15:05
StoryEditor

Tarcza antyinflacyjna będzie gotowa w grudniu. Będzie zawierać obniżkę akcyzy na nośniki energii

Na zdj. premier Mateusz Morawiecki (fot. Gints Ivuskans / Shutterstock.com)
Tarcza antyinflacyjna będzie zawierała obniżkę akcyzy na nośniki energii – poinformował premier Mateusz Morawiecki. Dodał, że rząd będzie robił wszystko, aby osiągnąć lekkie umocnienie złotego.

Według zapowiedzi premiera, która padła podczas poniedziałkowej konferencji prasowej, tarcza antyinfalcyjna ma być wdrożona jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Jednym z je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Co Biedronka, Lidl czy Aldi oraz inni przedstawiciele branży przygotowali na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 26 stycznia 2025 roku, a przygotowania do niego idą pełną parą. Tegoroczna zbiórka środków na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej zaangażowała m.in. Biedronkę, Lidl czy Aldi, wiele centrów handlowych i jak co roku Allegro. W jaki sposób wsparły one tę szlachetną inicjatywę?

Sieć sklepów Biedronka ponownie odgrywa kluczową rolę w zbiórce jako sponsor główny Finału WOŚP. Już od grudnia klienci mogą wesprzeć akcję, przekazując dowolne kwoty przy kasac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 19:47
StoryEditor
Które marki napojów i wody rządzą na sklepowych półkach? Na jakie brandy, poza markami własnymi, stawiają wiodące sieci handlowe? [DANE]
Z analizy firmy eLeader wynika, że najwięcej miejsca na półkach z sokami, nektarami i napojami gazowanymi zajmują produkty marki Tymbark. Inną politykę w tym zakresie ma jedynie sieć Lidl (fot. Shutterstock)

Co stało na sklepowych półkach z wodą, napojami gazowanymi, sokami oraz napojami typu ice tea w drugiej połowie minionego roku? - analiza firmy eLeader daje odpowiedzi na to pytanie. Z jej danych wynika, że każda z tych kategorii ma wyraźnego lidera, czyli markę producencką, której wyroby są eksponowane najszerzej. Nie jest to jednak regułą w przypadku każdej sieci.

Patrząc z perspektywy wszystkich sklepów objętych analizą, najwięcej miejsca na półkach z wodą, zajmowały w drugim półroczu ub.r. produkty marki Żywiec Zdrój, należ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:47