31.05.2017 / 10:27
StoryEditor

Składki na ZUS  do zmiany

Mateusz Morawiecki, wicepremier, minister rozwoju i finansów (fot. fot. materiały prasowe)
Radykalne obniżenie składek dla małych firm skończyło się blamażem rządu. Wicepremier Mateusz Morawiecki opóźnia termin wejścia zmian i na nowo pisze ustawę – podaje „Gazeta Wyborcza”.

Obecnie każdy, kto prowadzi firmę, płaci jednakową stałą składkę. Dziś to 1172 zł, w tym około 300 zł to składka zdrowotna, niezależnie od tego czy zarabiamy 100 000 zł, czy 100...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 15:14
StoryEditor
Pierwsza franczyzowa stacja Grupy Mol w Polsce wreszcie zmieniła barwy. Ile brakuje sieci do pełnego rebrandingu?
Mol finalizuje proces rebrandingu stacji przejętych od Lotosu oraz wprowadza do nich punkty gastronomiczne Fresh Corner (fot. Shutterstock)

W połowie tego roku węgierski Mol, która wszedł na polski rynek paliwowy dzięki przejęciu ponad 400 stacji sieci Lotos, zakończył rebranding ponad 270 z nich, będących własnością grupy. W ciągu kilku najbliższych miesięcy ten proces ma zostać dopełniony i objąć wszystkie stacjie franczyzowe.

Pierwsza stacja partnerska, która rozpoczęła działalność w nowych barwach, mieści się w Drohiczynie, w województwie podlaskim. Po niej rebranding przejdzie ponad 100 i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 19:22
StoryEditor
Reklamy piwa głównym winowajcą przedwczesnej inicjacji alkoholowej nieletnich. Swoje za uszami mają też pobłażliwi sprzedawcy
WHO wskazuje, że sponsoring wydarzeń sportowych przez browar buduje pozytywne nastawienie do piwa jako kategorii oraz zwiększa jego społeczną akceptację (fot. Shutterstock)

77 proc. osób niepełnoletnich zetknęło się z reklamami piwa - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Instytutu Człowieka Świadomego. Zdaniem ekspertów, ich powszechność jest jednym z trzech głównych czynników przyczyniających się do przedwczesnej inicjacji alkoholowej dzieci i młodzieży. Pozostałe dwa to przyzwolenie dorosłych oraz wpływ grupy rówieśniczej.

Od reklamy piwa nie da się nieletnich uchronić - alarmują eksperci z Instytutu Człowieka Świadomego (organizacja pozarządowej, zajmująca się tematyką związaną ze zdrowiem p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 05:30