12.04.2021 / 20:41
StoryEditor

Sieć modowa Coccodrillo rozpoczyna postępowanie układowe z wierzycielami, w ramach Tarczy 4.0

Salon Coccodrillo (Shutterstock)
Spółka CDRL SA, kontrolująca spółki zależne Coccodrillo Concepts Sp. z o.o., Smart Investment Group Sp. z o.o. oraz Drussiss Sp. z o.o. poinformowała o podjęciu przez te podmioty decyzji o rozpoczęciu działań zmierzających do restrukturyzacji prowadzonej przez te spółki działalności. Kolejna marka modowa walczy o przetrwanie w pandemii.

„Spółki zależne zdecydowały o przeprowadzeniu uproszczonego postępowania o zatwierdzenie układu, przewidzianego przepisami ustawy z dnia 19 czerwca 2020 roku o dopłatach do opro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:03
StoryEditor
Mięso z Niemiec sprzedawane jako polskie. Zatrważające wyniki kontroli w hipermarketach
Mięso z Niemiec sprzedawane jako polskie. Zatrważające wyniki kontroli w hipermarketach

Inspektorzy IJHARS przeprowadzili kontrole w hipermarketach i sprawdzali znakowanie mięsa. Wykryto nieprawidłowości w aż 50 sklepach. Jednym z częstych nieprawidłowości to sprzedawanie mięsa z Niemiec czy Danii jako produktu polskiego. IJHARS stwierdził znacznie więcej nadużyć niż w poprzedniej kontroli.

Nieprawidłowości w znakowaniu w co czwartej partii mięsa 

Kontrolerzy z Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) przeprowadzili w marcu 2025 roku kontrolę w 167 w sklepach wielkopowierzchniowych oferujących mięso. Inspektorzy wzięli pod lupę przede wszystkim znakowanie mięsa wieprzowego pakowanego i luzem. Jak twierdzi Inspekcja, pochodzenie mięsa jest jedną z najważniejszych cech branych pod uwagę przez konsumentów podczas zakupów. Inspektorzy skontrolowali 593 partie mięsa, o łącznej masie prawie 8 ton.

– Kontrola wykazała nieprawidłowości w 50 skontrolowanych podmiotach, co stanowi 29,9 proc. ogółu skontrolowanych. Z powodu nieprawidłowego znakowania zakwestionowano co czwartą partię mięsa (144), o łącznej masie 923,3 kg – podaje Inspekcja

Jako polskie mięso był sprzedawany produkt z Niemiec czy Danii

Podczas marcowych kontroli w hipermarketach urzędnicy IJHARS ujawnili, że w przypadku 26 partii oznakowanych jako „polskie”, co do miejsca chowu i uboju, była nieprawdziwa. Inspektorzy zidentyfikowali, że jako polskie mięso miały być sprzedawane:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 20:01
StoryEditor
Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem
Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem (fot. Versace)

Dwie potęgi włoskiej mody łączą siły. Prada ogłosiła właśnie przejęcie marki Versace. Kwota transakcji dekady też robi wrażenie. A co ta zmiana oznacza dla ikony włoskiej mody?

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Za jaką kwotę Prada przejmuje Versace od Capri Holdings?
  • Jak marka Versace ma funkcjonować w ramach Grupy Prada?

Prada przejmuje Versace od Capri Holdings

W czwartek 10 kwietnia Grupa Prada podała, że zawarła ostateczną umowę nabycia 100% udziałów w Versace od Capri Holdings. Transakcja ma opiewać na 1,25 mld EUR, ale może jeszcze podlegać korektom.

Versace jest jednym z wiodących międzynarodowych domów mody i uosobieniem włoskiego luksusu na całym świecie, który istnieje na rynku do 1978 roku.

Szefowie Prady podskreślają, że Versace  jest luksusową marką głęboko zakorzeniona w historii mody. Zarząd Prady podkreśla, że marka Versace będzie stanowić doskonałe uzupełnienie oferty Prada Group. Co więcej, brand ten wykazuje znaczny potencjał wzrostu.

– Jesteśmy dobrze przygotowani, aby napisać nową stronę w historii Versace – zapewnia Patrizio Bertelli, prezes Prada Group. 

Szef Prada Group: jesteśmy gotowi, aby napisać nową stronę w historii Versace

– Z przyjemnością 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 05:24