27.11.2020 / 08:27
StoryEditor

Sejmowa komisja poparła otwarcie sklepów w mikołajki

Od początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych (fot. Lewiatan)
Wszystko wskazuje na to, że w niedzielę 6 grudnia sklepy będą otwarte. W czwartek wieczorem sejmowa Komisja Polityki Społecznej i Rodziny poparła rządowy projekt ustawy przewidującej, że 6 grudnia będzie dniem handlowym. Pracownicy handlu nie dostaną jednak za ten dzień wyższej stawki (150 proc.), przepadła bowiem poprawka Lewicy w tej sprawie.

- Okres przedświąteczny, zwłaszcza przed Świętami Bożego Narodzenia, jest okresem, w którym liczba klientów dokonujących zakupów jest znaczna. Aby rozłożyć ten proces w czasie, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 14:45
StoryEditor
Krzysztof Barabosz, Hard Beans: już niedługo ceny kawy poszybują w górę. W jaki sposób może to pomóc segmentowi premium? [Retail Trends 2025]
Krzysztof Barabosz, Head of Coffee, Hard Beans (fot. wiadomoscihanlowe.pl)

Krzysztof Barabosz, Head of Coffee w Hard Beans przewiduje mocny wzrost cen surowca w bardzo krótkiej perspektywie czasu. Jak wpłynie to na rynek detaliczny, segment premium i branżę HoReCa?

W trakcie debaty "Zrównoważony rozwój w kawie – jak odpowiedzieć na rosnące oczekiwania konsumentów i partnerów biznesowych?" na kongresie Retail Trends 2025, Krzysztof Barabosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 15:06
StoryEditor
Biedronka na dobrej drodze do realizacji założonego planu otwarć. Tylko w marcu sieć urosła o kilkanaście sklepów
Nowe i remontowane sklepy Biedronki są wyposażane m.in. w elektroniczne etykiety cenowe (fot. materiały prasowe)

Plany Biedronki na ten rok zakładają uruchomienie w Polsce od 130 do 150 sklepów. W styczniu sieć otworzyła ich 30. W lutym skupiła się przede wszystkim na remontach już istniejących placówek. Za to w marcu Biedronka i modernizował stare, i uruchamiał nowe sklepy. Czy sieci uda się zrealizować założone cele?

Sieć Biedronka obchodziła w styczniu tego roku 30-lecie obecności w Polsce. Właśnie dlatego otworzyła w tym miesiącu symbolicznych 30 placówek.

W lutym zmodernizowała ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 09:44