22.10.2019 / 16:49
StoryEditor

Rząd ma pomysł! E-paragony mogą przynieść budżetowi kilkadziesiąt miliardów złotych

prawo (fot. Pixabay CC0)
Już w 2020 roku w pierwszych sklepach może zostać rozpoczęte wystawianie e-paragonów. Ma to pomóc w zmniejszeniu luki vatowskiej i przynieść budżetowi Państwa dodatkowych kilkadziesiąt miliardów złotych.

O sprawie pisze portal gazeta.pl, powołując się na wypowiedź wiceministra finansów Leszka Skiby, który stwierdził, że nie ma powodów do tego, żeby ten projekt nie wszedł w życie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 19:07
StoryEditor
E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash
- Rosnąca grupa regularnie kupujących klientów bardzo nas cieszy, to o nich zabiegamy, a oni nam ufają. Jeśli nadużyjemy ich zaufania i nie dowieziemy naszych obietnic, to będą szukać innego e-sklepu, który będzie lepiej odpowiadał na ich potrzeby. Uważam jednak, że w obecnie nie ma w Polsce lepszego supermarketu internetowego niż Frisco – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację Grupy.

Gdzie Frisco chce być za trzy do pięciu lat?

Odpowiedź jest bardzo prosta: za trzy lata chciałbym powiedzieć, że Frisco w pełni wykorzystało swój potencjał, jako lider i krea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 09:03
StoryEditor
UOKiK bierze się za konkurencję na rynku pracy. Co to oznacza dla firm z branży handlowej?
UOKiK sprawdza czy przedsiębiorcy, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka i Dino, mogli zawrzeć porozumienie, w myśl którego nie konkurowali pomiędzy sobą o pracowników (Shutterstock)
Wszczynając postępowanie wyjaśniające, czy sieci Dino i Biedronka razem z firmami transportowymi umówiły się nielegalnie, że nie będą podbierać sobie kierowców, prezes UOKiK daje sygnał, że ściganie naruszeń prawa konkurencji na rynku pracy to jeden z jego priorytetów. O tym, jakie mogą być potencjalne konsekwencje dla przedsiębiorców naruszających prawo konkurencji mówi Krzysztof Sikora, counsel w zespole Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów kancelarii CMS.

UOKiK poinformował o wszczęciu postępowania wyjaśniającego i przeprowadzeniu przeszukań w siedzibach przedsiębiorców transportowych, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:31