21.05.2019 / 16:31
StoryEditor

Polskie firmy stawiają konkretne oczekiwania eurodeputowanym

(fot. pixabay.com)
W ostatnią niedzielę maja odbędą się wybory do Parlamentu Europejskiego. Business Centre Club przeprowadził badanie ankietowe wśród swoich firm członkowskich na temat tego, co powinno być priorytetem w działaniach polskich europarlamentarzystów w najbliższej kadencji oraz jakie przedsiębiorcy mają oczekiwania wobec Unii Europejskiej, również branżowe.

W ocenie przedsiębiorców, nowi europarlamentarzyści powinni dbać, aby zasady w UE były jednakowe we wszystkich krajach i tak samo przestrzegane. Unia powinna mówić jednym głosem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 13:05
StoryEditor
Biedronka idzie pod prąd. Sieć zwiększa liczbę placówek, w których sprzedaje prasę
Biedronka przejmuje rolę kiosków, Sieć wprowadza prasę do kolejnych placówek, a dodatkowo powiększa liczbę tytułów, które oferuje klientom (fot. Shutterstock)
Sprzedaż książek i prasy w Polsce systematycznie spada – wg danych GUS w 2023 r. była ona o prawie 15 proc. mniejsza niż rok wcześniej. W Biedronce trend jest odwrotny. Sieć twierdzi, że w czerwcu tego roku sprzedała o 20 proc. więcej gazet i czasopism niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży prasy w Biedronce wynika z tego, że sieć systematycznie zwiększa liczbę placówek, w których ten asortyment jest dostępny. Obecnie gazety codzienne, tygodniki i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 10:19
StoryEditor
Szefowa resortu zdrowia potwierdza: zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw tylko w godzinach nocnych
Ministerstwo Zdrowia kończy prace nad projektem zakazującym sprzedaży alkoholu na stacjach paliw w godzinach od 22.00 do 6.00 rano (fot. Shuttercsk)
Ministerstwo Zdrowia kończy prace nad projektem zakazującym sprzedaży alkoholu na stajach paliw w godzinach nocnych, czyli od 22.00 do 6.00 rano. Taka deklaracja podła 4 lipca rano z ust szefowej tego resoru Izabeli Leszczyny.

Zakaz sprzedaży alkoholi na stacjach paliw był jednym z wątków poruszonych przez Konrada Piaseckiego w porannym programie "Rozmowa Piaseckiego”, którego gościem 4 lipca była ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2024 05:31