08.12.2020 / 16:16
StoryEditor

Podatek handlowy mocno uderzy w sklepy. Można się spodziewać wzrostu cen i zmian w asortymencie

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (fot. POHiD)
Handel stara się utrzymać jak najniższy poziom cen, oferując produkty wysokiej jakości. Jest to możliwe przy zachowaniu bardzo niskich marż handlowych i dużym wolumenie sprzedaży. W ostatnim czasie handel dociążono aż 20 różnymi obciążeniami fiskalnymi. W związku z tym każda dodatkowa danina będzie bardzo dotkliwie odczuwalna – powiedziała Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) w trakcie debaty „Super Biznesu”.

W ocenie Renaty Juszkiewicz, podatek handlowy uderzy mocno w sklepy o niskiej rentowności. Podczas debaty „Super Biznesu” podkreśliła ona, że zakaz handlu w niedziele dodatkowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 09:57
StoryEditor
Ruszył pierwszy kosmetykomat. Dostęp niemal o każdej porze
Automat Apis natural Cosmetics (fot. Apis Natural Cosmetics)
W centrum handlowym Focus w Bydgoszczy wystartowała właśnie maszyna z kosmetykami od Apis Natural Cosmetics. Co można w niej znaleźć?

Sprzedaż z automatów staje się w Polsce coraz popularniejsza. I nie chodzi tu już tylko o klasyczne maszyny vendingowe, w których można kupić napoje czy przekąski. W polskich mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 17:07
StoryEditor
Żabka Nano jeszcze nie zarabia, ale przynosi coraz większe przychody
Sklep Żabka Nano w klubie Zdrofit w Warszawie (fot. mat. prasowe)
Polacy coraz bardziej przekonują się do sklepów autonomicznych, a że najwięcej z nich w Polsce należy do Żabki, można powiedzieć, że to właśnie Żabka Nano oswaja konsumentów z nową technologią. Świadczą o tym wyniki firmy zarządzającej sklepami bezobsługowymi działającymi w sieci. W ub. roku sprzedaż w tych placówkach urosła ponad dwukrotnie.

Ponad dwukrotnie wzrosły przychody ze sprzedaży spółki Żabka Nano w 2023 roku w porównaniu do 2022 roku. Wyniosły one w ub. roku 25,71 mln zł wobec 9,14 mln zł rok wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:14