01.03.2021 / 19:35
StoryEditor

Nie będzie rekompensaty dla samorządów udzielających zwolnienia z opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu

Piwo rzemieślnicze (pixabay.com)
Poseł Paweł Szramka złożył interpelację w sprawie możliwości udzielenia rekompensaty samorządom wprowadzającym zwolnienia z opłaty za koncesję na sprzedaż alkoholu. W odpowiedzi Marek Niedużak, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii pisze, że obecnie nie są prowadzone prace nas przepisami w zakresie takiej rekompensaty.

W wyjaśnieniach przygotowanych we współpracy z Ministerstwem Finansów czytamy, że nie są również planowane prace nas przepisami w zakresie rekompensaty z tytułu uchwalenia przez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Które pokolenie Polaków najbardziej boi się inflacji, a które wojny? Wyniki tego badania mogą zaskakiwać
Z najnowszego badania Startegy& wynika, że aż 2/3 Polaków uznaje wzrost za największe zagrożenie najbliższych 12 miesięcy (fot. Shutterstock) 
Czego boją się Polacy? Odpowiedź na to pytanie po części zależy od wieku konsumentów. Zarówno dla pokolenia Z, Millenialsów, jak i pokolenia X wspólny jest natomiast duży lęk przed inflacją.

Dwie trzecie Polaków (66 proc.) za największe zagrożenie mogące mieć wpływ na sytuację w kraju w ciągu najbliższych 12 miesięcy uznaje inflację. Plasuje ją to na pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 10:18
StoryEditor
Carrefour wprowadza szyld Atacadão do Europy. Co to za sklepy i czy powstaną w Polsce? [GALERIA]
Na zdj. pierwszy sklep Atacadão we Francji (fot. mat. prasowe)
Carrefour otworzył pierwszy sklep Atacadão we Francji. To debiut tego szyldu na kontynencie europejskim. Zobacz na zdjęciach, jak wygląda ta placówka.

Z poślizgiem, ale udało się. Carrefour w ogłoszonej pod koniec 2022 r. strategii rozwoju do roku 2026 zapowiedział, że wprowadzi szyld Atacadão do Europy i właśnie zrealizo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 22:19