06.09.2022 / 11:01
StoryEditor

Mniej nielegalnych papierosów na rynku. Szara strefa powoli znika

papierosy (pixabay)
Z raportu Instytutu Doradztwa i Badań Rynku Almares, przygotowanego na zlecenie wszystkich firm tytoniowych wynika, że w II kwartale 2022 r. nielegalne papierosy stanowiły zaledwie 4,9 proc. rynku. To spadek o 0,6 pkt proc. w porównaniu z I kwartałem br. Zmalał też udział papierosów podrabianych – donosi serwis rp.pl.

Portal rp.pl powołując się na wyniki badań podaje, że jeszcze siedem lat temu Instytut Almares szacował rozmiar szarej strefy tytoniowej w Polsce na ok. 18,3 proc. rynku.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:40
StoryEditor
Marek Złakowski: W e-grocery sieci Biedronka regularnie pojawiają się szczyty zakupowe, które powodują "saturację" sklepu
Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Biedronka (arch. WH)

Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director w sieci Biedronka mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 o wyzwaniach związanych z rozwojem kanału e-grocery, bazującego od strony logistycznej na sklepach stacjonarnych.

– W przypadku sieci Biedronka z kanału e-grocery korzystają przede wszystkim klienci wielkomiejscy, których rekrutujemy z naszych kanałów wewnętrznych, głównie przez aplikację m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 17:56
StoryEditor
Maciej Wojciechowicz, Footprints AI: jeśli chodzi o retail media to jesteśmy za Rumunami. Dlaczego detaliści powinni w nie inwestować? [Retail Trends 2025]
Maciej Wojciechowicz, Retail Consultant Poland w Footprints AI (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Maciej Wojciechowicz, Retail Consultant Poland w Footprints AI twierdzi, że polskie firmy zajmujące się handlem detalicznym muszą zwiększyć inwestycje w ratail media, będąc daleko w tyle za rynkiem rumuńskim. Dlaczego detaliści powinni w nie inwestować?

– Jeśli chodzi o retail media to jesteśmy za Rumunami. Tam ponad 50 proc. rynku już dawno korzysta z tego rozwiązania i czerpie z niego bardzo duże korzyści – mówi Maciej Wojcie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 17:43