19.05.2022 / 21:58
StoryEditor

Minister rolnictwa Henryk Kowalczyk wyklucza wprowadzenie cen urzędowych

Wicepremier i minister rolnictwa Henryk Kowalczyk (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Wiecepremier i minister rolnictwa Henryk Kowalczyk powiedział w Radiu RMF FM, że rząd ne ma zamiaru wprowadzać cen urzędowych na produkty rolne. - To jest wykluczona opcja. Nie da się tego zrobić. Bo, co oznacza urzędowa cena? – spytał.

Henryk Kowalczyk wyjaśnił, że ustalenie maksymalnej ceny nie ma w tym momencie żadnego sensu. - Jeśli by koszty przekraczały tę cenę, to nikt by nie chciał tego produkować, więc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:50
StoryEditor
Kuba Antoszewski, Kantar Polska: Budujmy relacje z gen Z, ale nie odmładzajmy marki na siłę, alienując starszych klientów [RETAIL TRENDS 2025]
Kuba Antoszewski, PR manager Kantar Polska podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Gen Z to pokolenie, które rodziło się ze smartfonem w jednej ręce, a ironią w drugiej. Żyją w internecie, oddychają memami i potrafią zrobić z depresji viralowy trend — wszystko z filtrem na twarzy i perfekcyjnym timingiem na TikToku. Z jednej strony hiperświadomi społecznie, z drugiej — nie wytrzymają dłużej niż 8 sekund bez scrollowania. Kochają vintage, którego nie pamiętają, i noszą spodnie, które ich rodzice wyrzucili jako „obciachowe”. Są trochę cyniczni, trochę genialni, ale na pewno nie dadzą się zaszufladkować… chyba że w estetyce „goblin core”. A jak kupują?

Pokolenie Z, jako digital natives, od najmłodszych lat funkcjonuje w rzeczywistości zdominowanej przez technologię i globalną komunikację. Dorastanie w cyfrowej „globalnej wiosc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 20:38
StoryEditor
Polski producent napojów pokazał, że innowacje tworzone nad Wisłą mogą wyznaczać globalne trendy
Agnieszka Lepka i Kamila Knap współzałożycielki marki Shroom

Shroom Relax, napój wellness z adaptogenami stworzony przez polską firmę Shroom zdobył Złoty Medal na World Alcohol Free Awards, prestiżowym konkursie dla napojów bezalkoholowych na świecie. Innowacyjny produkt tworzy nową kategorię na rynku napojowym.

Marka Shroom wprowadza na europejski rynek nową kategorię produktowąnapojów wellness z adaptogenami. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na żywność funkcjonalną, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. kwiecień 2025 00:12