24.10.2022 / 10:20
StoryEditor

Marek M., twórca sieci MarcPol, został tymczasowo aresztowany. Prokuratura stawia byłemu miliarderowi 19 zarzutów

Na zdj. Marek M., twórca sieci Marcpol (fot. archiwum)
Marek M., twórca i wieloletni prezes sieci sklepów MarcPol, został zatrzymany na początku października. Sąd orzekł areszt tymczasowy. Wcześniej biznesmen nie stawiał się na wezwania prokuratury, która chciała przedstawić mu zarzuty popełnienia 19 przestępstw, głównie związanych z działalnością MarcPolu – relacjonuje „Puls Biznesu”.

Marek M. został tymczasowo aresztowany na dwa miesiące, po tym jak sąd na wniosek prokuratury ocenił, że biznesmen może mataczyć, a ponadto grozi mu surowa kara do 15 lat pozbaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 13:16
StoryEditor
Biedronka wskazuje kluczowe trendy na rynku lodów. Czego oczekują od nich klienci?
Mural lodów Marletto Fairy Tale powstał w Warszawie przy ul. Tamka 20
Sieć Biedronka przeanalizowała kluczowe trendy na rynku losów w naszym kraju. Z badań wynik, że Polacy w 2023 r. kupili o 13 proc. więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub w rożkach, a ich ulubioną marką jest Marletto.

Z najnowszych analiz Copernicus Climate Change Service (C3S) wynika, że czerwiec 2024 r. był najcieplejszym czerwcem w historii dotychczasowych pomiarów. Lipiec, choć jeszcze si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 19:07
StoryEditor
E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash
- Rosnąca grupa regularnie kupujących klientów bardzo nas cieszy, to o nich zabiegamy, a oni nam ufają. Jeśli nadużyjemy ich zaufania i nie dowieziemy naszych obietnic, to będą szukać innego e-sklepu, który będzie lepiej odpowiadał na ich potrzeby. Uważam jednak, że w obecnie nie ma w Polsce lepszego supermarketu internetowego niż Frisco – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację Grupy.

Gdzie Frisco chce być za trzy do pięciu lat?

Odpowiedź jest bardzo prosta: za trzy lata chciałbym powiedzieć, że Frisco w pełni wykorzystało swój potencjał, jako lider i krea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 21:41