03.04.2019 / 23:01
StoryEditor

Lidl Polska z pozytywną sprzedażą LfL w 2018 r. Sieć poradziła sobie z zakazem handlu

(Lidl Polska)
Sieć Lidl Polska nie opublikowała jeszcze wyników finansowych za rok 2018 r. Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska zapewnia jednak, że ubiegły rok był dla firmy bardzo dobry, a sprzedaż w sklepach sieci rosła.

W ubiegłym roku dużym wyzwaniem dla wszystkich operatorów handlowych w Polsce był zakaz handlu w niedziele. Zdaniem Maksymiliana Branieckiego Lidl potrafił sobie poradzić z nową...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 21:12
StoryEditor
Biedronka zdradza plany na 2025 rok! Na czym się skupi, w co będzie inwestować, ile sklepów otworzy?
(fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Grupa Jeronimo Martins, portugalski właściciel sieci Biedronka, przedstawiła priorytety dla lidera rynku handlu spożywczego w Polsce na 2025 r. Biedronka urosnąć ma o 130-150 sklepów w ujęciu netto, otworzy także nowe, już 18. centrum dystrybucyjne. W co jeszcze będzie inwestować?

W Polsce otwarciom nowych sklepów towarzyszyć będzie renowacja starszych placówek handlowych. Biedronka zamierza wyremontować w tym roku od 250 do 275 sklepów działających n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 17:00
StoryEditor
Dubajska Żabka! Co tam czekolada, sieć zielonych sklepów wprowadza mocną ofertę produktów z nadzieniem pistacjowym
Dubajskie słodkości właśnie pojawiły się w ofercie sieci Żabka (fot. mat.pras.)

Sieć Żabka dołącza do słodkiego pospolitego ruszenia, jakie ogarnęło ostatnio nasz kraj. Chodzi o tzw. słodycze dubajskie, które cechują się pistacjowym nadzieniem. Produkty właśnie pojawiły się w ofercie sieci.

Ciastka z nadzieniem pistacjowym, wafel z nadzieniem pistacjowym, czekolada z nadzieniem pistacjowym oraz baton z nadzieniem pistacjowym - te cztery produkty weszły właśnie do o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:00