14.08.2017 / 11:01
StoryEditor

Koniec konsumpcyjnego boomu w Polsce?

(materiały prasowe)
Widoczne są pierwsze sygnały pogorszenia nastrojów konsumentów – to wniosek, jaki płynie z ostatniej edycji badania „Sytuacja na rynku consumer finance”, prowadzonego cyklicznie przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Instytut Rozwoju Gospodarczego SGH. W III kwartale 2017 r. wskaźnik Barometru Rynku Consumer Finance spadł z 58 do 55,5 punktu. Pomimo, że jest to już dziesiąty z kolei odczyt, w którym wartość Barometru przekracza poziom 50 punktów, to obecne wskazanie jest na poziomie najniższym od dwóch lat.

Barometr Rynku Consumer Finance jest skonstruowany w taki sposób, że poziom 50 punktów oznacza stagnację rynku, podczas gdy wyższe wartości reprezentują spodziewaną dodatnią dyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 11:54
StoryEditor
Dino i Mago uruchamiają sklep autonomiczny. Zobacz jak wygląda! [GALERIA]
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Pod jednym ze sklepów sieci Dino w okolicach Gliwic stanęła zautomatyzowana placówka pod tym samym szyldem, która powstała we współpracy z Grupą Mago. Co wiemy o nowym koncepcie?

Nexto Select, bo tak nazywa się rozwiązanie, to bezobsługowy sklep, który oferuje możliwość robienia zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, zapewniając klientom szybki,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 16:57
StoryEditor
Lidl i Biedronka pompują coraz więcej pieniędzy w reklamę telewizyjną. Skok wydatków przyprawia o zawrót głowy?
Kadr ze spotu sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins)
Największe sieci handlowe w Polsce przeznaczają jeszcze więcej pieniędzy na ściągnięcie klientów do sklepów. W czerwcu Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, wydało na reklamę telewizyjną niemal o 80 proc. więcej, niż przed rokiem. Z kolei wydatki Lidla na ten cel podskoczyły o ok. 55 proc.

W najnowszym, czerwcowym zestawieniu wydatków na reklamę, przygotowanym przez Nielsen Media, na pierwszym miejscu sklasyfikowany został koncern Procter & Gamble. W czerwcu na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:59