01.11.2022 / 08:10
StoryEditor

Joe Biden chce wpłynąć na obniżenie cen ropy i grozi amerykańskim koncernom dodatkowym podatkiem od zysków

Joe Biden, prezydent Stanów Zjednoczonych (Shutterstock)
Prezydent USA Joe Biden zapowiedział, że będzie dążył do podniesienia podatków od zysków firm naftowych, jeśli giganci przemysłowi nie będą pracować nad obniżeniem cen paliw – informuje portal cnbc.com. Media podkreślają, że trudno będzie to wyegzekwować ze względu na niewielką przewagę w Kongresie.

Joe Biden skrytykował firmy naftowe, które osiągnęły rekordowo wysokie zyski, w sytuacji kiedy konsumenci zmagają się z wysokimi cenami paliw. Jak podaje CNBC, cena galonu (1 ga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 13:40
StoryEditor
Alex Henriksen nowym szefem Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej
Alex Henriksen dyrektor zarządzający Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej, fort. Tetra Pak
Alex Henriksen został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej. Swoje obowiązki obejmie z dniem 1 sierpnia br., zastępując tym samym Lyndsey Loyden-Edwards, która niebawem przejmie inne zadania w ramach organizacji. Wraz z objęciem stanowiska, Alex Henriksen przejmie odpowiedzialność za zarządzanie działalnością operacyjną Tetra Pak w 16 krajach, w tym za pracę siedmiu biur handlowych.

Alex Henriksen dołączył do Tetra Pak w 1998 r. i od tego czasu zajmował wiele stanowisk kierowniczych w strukturach europejskich i globalnych firmy. Od roku 2020 zajmuje sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.07.2024 / 10:00
StoryEditor
Bartłomiej Podolecki, MessageFlow: Dla klientów liczy się nie tylko cena
Bartłomiej Podolecki, head of sales w firmie MessageFlow (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieci handlowe walczą ze sobą o to, która zaoferuje klientom najniższe ceny. Towarzyszy temu szeroka dyskusja w mediach. Ewidentnie niska cena jest dziś kluczowa. Jednak oprócz tego ważne jest również, aby wiedzieć jakiego produktu odbiorca potrzebuje w danym momencie – tłumaczył Bartłomiej Podolecki, head of sales w firmie MessageFlow, podczas kongresu Retail Trends 2024.

Choć dla kupujących ceny są szczególnie istotne, to liczy się też dopasowanie produktu do danego klienta. – Chodzi o takie sytuacje, kiedy np. konsumentowi określony produkt wła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 09:00