16.03.2021 / 12:58
StoryEditor

Jan Sarnowski, wiceminister finansów: Wyrok ws. podatku handlowego to dobra wiadomość dla mniejszych sieci handlowych, a gorsza dla gigantów

Jan Sarnowski, wiceminister finansów (Ministerstwo Finansów)
Podatek od sprzedaży detalicznej nie będzie pobierany za lata 2016-2020 – poinformowało Ministerstwo Finansów, komentując wygraną ws. podatku od sprzedaży detalicznej przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Podatek od sprzedaży detalicznej nie narusza prawa Unii w dziedzinie pomocy państwa - orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE.  Trybunał oddalił odwołanie Komisji Europejskiej w tej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:40
StoryEditor
Unilever pokazuje wyniki finansowe wypracowane w 2024 r. Które kategorie rosły najbardziej?
Unilever pokazuje wyniki finansowe za 2024 r. (Shutterstock)

Dane finansowe koncernu Unilever za cały rok 2024 pokazują poprawę wyników, napędzaną wzrostem wolumenu i ekspansją marży brutto. Wzrost sprzedaży bazowej wyniósł 4,2 proc., a wolumeny wzrosły o 2,9 proc. Firma odnotowała cztery kolejne kwartały wzrostu wolumenu bazowego powyżej 2 proc., przy czym wszystkie grupy biznesowe odnotowały dodatni wzrost wolumenu w tym roku.

Jak czytamy w komentarzu koncernu, te wyniki odzwierciedlają rok znaczącej aktywności, skupiającej się się na przekształceniu Unilever w firmę w trwałym trendzie wzrostow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:07
StoryEditor
Unilever poszukuje sposobów na plastik. Testował… dostawy w kanistrach pod drzwi
Refilomat Unilevera (fot. Unilever)

Unilever prowadzi pilotażowe projekty na całym świecie, poszukując sposobów na ograniczenie zużycia pierwotnego plastiku i walkę z problemem plastikowych saszetek. Firma chce, aby do 2035 roku wszystkie opakowania elastycznych nadawało się do recyklingu lub ponownego użycia. Niektóre dotychczas sprawdzone rozwiązania były nietypowe.

Od 2018 roku firma zrealizowała ponad 50 pilotażowych projektów dotyczących ponownego napełniania i ponownego użycia opakowań na całym świecie. Jak podkreśla sama firma, zebrane...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:06