19.11.2019 / 13:59
StoryEditor

Eksperci: Rząd dobiera się do sieci handlowych, by zrealizować obietnice polityczne

Nie wiadomo, czy podatek kongestyjny miałyby płacić detaliści, czy właściciele powierzchni handlowej (Na zdj. Centrum handlowe M1)
Zgłoszony przez Jadwigę Emilewicz – obecnie minister rozwoju w nowym rządzie Mateusza Morawieckiego – w plan wprowadzenia tzw. congestion tax, podobnie jak wcześniejszy podatek od handlu czy zakaz handlu w niedziele, to zdaniem ekspertów „pomysły o zabarwieniu politycznym”, których rzeczywistym celem jest „dobieranie się do sieci handlowych” – relacjonuje Dziennik Bałtycki.

Marcin Kalinowski, Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Prezydent Federacji Naukowej WSB-DSW, nie ma wątpliwości, że plan wprowadzenia podatku od uciążliwości nie wynika...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 12:15
StoryEditor
Ekspansja, modernizacja sklepów i rozwój współpracy społecznej. Sieć Gama przedstawiła plany na 2025 rok
Sklep należący do sieci Gama (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Gama podsumowała działania w 2024 roku i przedstawiła plany na najbliższe dwanaście miesięcy. Z zapowiedzi firmy wynika, że chce ona poszerzyć swój zasięg, jak również kontynuować prace nad rozwojem aplikacji lojalnościowej. Priorytetem jest także zacieśnienie współpracy ze swoimi partnerami.

Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Gama, rozwijana od 2011 roku w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego (PSD), podsumowała działania w 2024 roku. Do największych su...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 10:13
StoryEditor
Coca-Cola dokłada kamyczek do inauguracji prezydentury Donalda Trumpa
Donald Trump ze spersonalizowaną butelką dietetycznej Coca-Coli, którą wręczył mu James Quincey, prezes i dyrektor generalny koncernu Coca-Cola (fot. za X/@margomartin)

20 stycznia odbędzie się zaprzysiężenie Donalda Trumpa na 47. prezydenta USA. Z tej okazji koncern Coca-Cola wyprodukował specjalną edycję swojego kultowego napoju. Kto będzie mógł się go napić?

Dietetyczna Coca-Cola w szklanych spersonalizowanych butelkach o pojemności ok. 237 ml uczci inaugurację prezydentury Donalda Trumpa

Portal esmmagzine.com informuje, że fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:31