19.11.2019 / 13:59
StoryEditor

Eksperci: Rząd dobiera się do sieci handlowych, by zrealizować obietnice polityczne

Nie wiadomo, czy podatek kongestyjny miałyby płacić detaliści, czy właściciele powierzchni handlowej (Na zdj. Centrum handlowe M1)
Zgłoszony przez Jadwigę Emilewicz – obecnie minister rozwoju w nowym rządzie Mateusza Morawieckiego – w plan wprowadzenia tzw. congestion tax, podobnie jak wcześniejszy podatek od handlu czy zakaz handlu w niedziele, to zdaniem ekspertów „pomysły o zabarwieniu politycznym”, których rzeczywistym celem jest „dobieranie się do sieci handlowych” – relacjonuje Dziennik Bałtycki.

Marcin Kalinowski, Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Prezydent Federacji Naukowej WSB-DSW, nie ma wątpliwości, że plan wprowadzenia podatku od uciążliwości nie wynika...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 16:14
StoryEditor
Giganci polskiego rynku napojów powołali nowego operatora systemu kaucyjnego Kaucja.pl. Wiemy kto będzie nim zarządzał
Pojawił się nowy operator systemu kaucyjnego Kauca.pl (fot. Shutterstock)

13 listopada 11 akcjonariuszy wśród których znaleźli się m.in Coca-Cola HBC, Colian, Maspex, Nestle, PepsiCo czy Żywiec Zdrój, utowrzyło spółkę akcyjną Kaucja.pl – Krajowy System Kaucyjny, której celem jest wdrożenie kompleksowego systemu zwrotu i recyklingu opakowań.

- Głównym celem tej inicjatywy jest zarządzanie procesem zwrotu i recyklingu opakowań i odpadów opakowaniowych oraz rozliczanie pobranej kaucji – ogłoszono w komunikacie na port...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 17:58
StoryEditor
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo. Na czym polega współpraca?

Adyen, globalna platforma technologii finansowych, rozwija współpracę z Zalando, jednym z liderów europejskiego rynku modowego online, aby ulepszyć systemy płatności dla klientów w Europie. Dzięki nowym rozwiązaniom, Zalando ma zapewnić użytkownikom wygodniejsze, bezpieczne i szybkie transakcje.

Współpraca Adyen i Zalando trwa od lat, a teraz zostaje rozszerzona na 15 rynków w Europie, co sprawia, że Adyen staje się wyłącznym partnerem Zalando dla wybranych lokalnych me...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:43